temevee kirjoitti:Prkl.
Tilanne seilaa just niinkun olin pelännytkin
JOS mennään lauantaina 8.12. klo 15:00 radalle, ketä tulee mukaan?? Se olis nyt alkuun vaikka se 20min ajelut, 19€/nuppi. Ei oo paha.
- minä
- ChiEf
- CableGuy
- ?? muita ??
(15.12. ei vissiin kävis muille, kun minulle ja Jarikolle.)
Seuraava vaihtoehto tammikuussa tai helmikuussa, alkakaahan pistää kalenteriin vapaita lauantaita
Mie lähen!
Kun on tuota "kisa-aikaa" ensivuoden puolelle niin kerkee tilanne hieman rauhoittua...
temevee kirjoitti:Prkl.
Tilanne seilaa just niinkun olin pelännytkin
JOS mennään lauantaina 8.12. klo 15:00 radalle, ketä tulee mukaan?? Se olis nyt alkuun vaikka se 20min ajelut, 19€/nuppi. Ei oo paha.
- minä
- ChiEf
- CableGuy
- ?? muita ??
(15.12. ei vissiin kävis muille, kun minulle ja Jarikolle.)
Seuraava vaihtoehto tammikuussa tai helmikuussa, alkakaahan pistää kalenteriin vapaita lauantaita
Itsehän voisin tulla myös mukaan 8.12 kun oon lomilla taitaa melkeinpä olla ainut noista päivistä mikä kävis mulle ei tuo hintakaan ole mitenkään paha... Eli mukana oltas
Riisikippo kirjoitti:V-V kaltimontien nesteen liikenne valoista lähti aika vauhilla.. Muistatko nyt?
Oltiin Henskulin kanssa sillä punasella G Astralla jota kattelit
Muistan en mie mitään vauhillä lähteny normaalisti
Impala SS -62
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
Riisikippo kirjoitti:V-V kaltimontien nesteen liikenne valoista lähti aika vauhilla.. Muistatko nyt?
Niinpä niin..
Mitäs toi sit tarkotti? mie en kaahaa
Impala SS -62
Ford Model A 5W -31
Kadett C City -76 ja -77
Octavia vRS 4x4 -16
temevee kirjoitti:
- minä
- ChiEf
- CableGuy
- J.Toivanen
- Erzki
- Jariko
No nyt rupeis olemaan porukkaa sopivasti Ja kyllähän tuohon kahdelle olis vielä tilaa......
Jos mie kysyn että onko toi aika vielä vapaana, niin pidetään sitä alustavasti varattuna..
Riittääkö 1 * 20min ajo? Kyllä varmaan?
Ajellaan sit ens vuoden puolella enemmän jos siltä tuntuu.