Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
On tuossa äskettäin alkanut ajon aikana takaluukusta tai tarkemmin kontin sisältä kuuluua semmoista tärinää/särisevää ääntä. Varsinkin kun ajaa johonkin pieneen töyssyyn niin silloin ääni kuuluu, muuten ei kuuluu mitään. Oiskohan mahdollisesti luukussa jotain muovi osaa tai vastaavaa, joka olis löystynyt ja siten tärisee peltiä vasten?? Onko vastaavia kokemuksia??
Itse olen havainnut ihan saman ongelman!
Pikkusen raivostuttava kun pärisee pienemmissäkin töyssyissä.
Olen jotenkin saanut paikannettua sen, se taitaa tulla siitä takaluukun muovin sisältä.
Siellä on joku löystynyt tai jotain. Kokeilen heittää sinne jotain pehmikettä/kiristää jotain. Toivottavasti olen oikeassa ja saan korjattua.
On 2003-05-06 07:50, AstraGee wrote:
Olen jotenkin saanut paikannettua sen, se taitaa tulla siitä takaluukun muovin sisältä.
Siellä on joku löystynyt tai jotain. Kokeilen heittää sinne jotain pehmikettä/kiristää jotain. Toivottavasti olen oikeassa ja saan korjattua.
Ihan samasta paikasta kuuluu...kuuntelin tuossa eilen, kun pistin eukon ajamaan... Siinä ei oikein näytä päällisin puolin olevan mitään irtonaista mutta täytyy ottaa muovi irti ja kattoa mitä sieltä löytyy!!
On 2003-05-06 13:38, ebanks1 wrote:
Resonointi loppuu kun avaatte sen takaluukun muovin ja laitatte sinne jotain eristystä.
itellä hiljeni aikalailla pärinät juuri tuolla konstilla.
Kiitti, täytyy mennä heti tunkeen sinne jotain pehmustetta.