E-kadetissa recarot????

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
automaattiraketti
'Kadett'
'Kadett'

E-kadetissa recarot????

Viesti Kirjoittaja automaattiraketti »

Kävi tässä kesällä aika jännä juttu ku imuroin autoa. ruuvasin kadetin penkin aivan yläasentoon että sain imuroitua sieltä penkin alta kunnolla. Yhtäkki silmäni havaitsi penkin kiskossa olevan tarran jossa luki kieper recaro. Ja se ei ollu mikään jälkeenpäin lisätty vaan ikäänkuin hintalappu. näky kyllä että se oli vanha. Tein johtopäätöksen että mulla on recarot. Onko näin? vai onko ne mun kiskot vaan recarot ku niissähän se tarra oli :lol:
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

autot tehdään osista. osat otetaan sieltä missä hinta ja laatu kohtaavat.
kaikissa e-kadeteissa taitaa olla recaron tehtaalla tehdyt penkit.
tosin puhekielessä recaroilla tarkoitetaan kuppipenkkejä jopa sellaisia jotka on tehty jossain muualla.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
ZuGu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ZuGu »

Juu ja lentokoneissa ja junissaki on recaron penkkejä.. Eli niinku ipa sano recaro tekee ihan "normi"penkkejäkin ja sit lisäksi näitä sporttisempia joissa monesti jo lukee selkänojassa tjsp se recaro ja niitä kuppipenkkejä. Taitaapa olla ainaki 87-95 opeleissa kaikissa recarot.. :roll:
Vectra B2 2.0DTI -00
ex-Vectra B2 Z22SE Elegance Voyage -01 Irmscher-line http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=143788
ex-Ascona B -78 "busbil" http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=157614
unique
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja unique »

Lasten turvaistuimiakin :yes:
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Juge127
OCF Staff
OCF Staff

Viesti Kirjoittaja Juge127 »

Eikös kaikissa ooppeleissa ole recarot, ainakin vähän vanhemmissa. Omasta -97 omegasta ainakin löytyy normi recarot :peukku:
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

jotenkin muistelisin että jo d-kadetissa oli recarot (1983)
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Lonnqvist
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Lonnqvist »

Vanhempien korkeussäädettävien penkkien kiskoista löytyy ainaskin tollanen recaro "hintalappu" , en tiiä onko muissa penkeissä.
automaattiraketti
'Kadett'
'Kadett'

mutta onhan ne kadetin penkit vähä semmoset sporttiset:D sivuttaistukeaki löytyy. kyllä mää oon sitä mieltä että voisin melkeenpä sanoa että siinä on recarot..
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Aikanaan kun edellistä '87 GLS Asconaa kaupittelin eteenpäin, niin tottakai myynti-ilmoitukseen piti laittaa että autossa on alkuperäinen tehtaan Recaro-sisustus. :lol:

Auto menikin hetkessä kaupaksi, en tiedä johtuiko halvasta pyyntihinnasta, vai sisustasta. :lol:
HardCore
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja HardCore »

Ainakin A-Omegoissa on recaron penkit käsittääkseni ja en tiiä oisko mun A-Vectrassaki....? JA huhupuheita kuulin et 2-korisis golffeiski vois olla recarot mutta tämä ei ole varmaa tietoa :D ...
=Pasi=
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja =Pasi= »

Taitaa C mallin GTS Vectroissakin olla recarot? Tosin asiaa en itse oo tutkinut, mutta tainnu täällä foorumilla juttua ollut aikoinaan.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Oli entisessä kadetissakin ihan tehtaan jäljiltä recaron jakkarat kunnes vaihdoin ne GSI:n recaroihin.
Nykyisessä calibrassakin on recaron penkit tehtaan toimesta.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
automaattiraketti
'Kadett'
'Kadett'

ei ne kadetin penkit paskimpia penkkejä oo missä oon istunu.
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m.k »

Itseasiassa Kadettin orkkispenkit on aivan loistavat, ei ole missään autossa niin hyviä kuin tuon ikäisissä Opeleissa. Erityisesti GT ja GSi malleissa suorastaan jumalaiset nuo penkit, mutta perusmalleissakin semmoset että en heti keksi parempia. Recarokin on noita tehnyt, mutta minä olen kyllä ymmärtänyt että muittenkin valmistajien tekeleitä olisi joukossa?
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Vastaa Viestiin