Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Eikä ole edes pelkkä R.Lehtinen joka on sen kiusaamaksi joutunut viime aikoina...Riisikippo kirjoitti:http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... p?t=141525JiiPR kirjoitti:Miksi Savolainen on bannattu?
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Itehän sinä siitä päätät ketä käyt nussimassa, Mutta jos tuo letkun vetäminen pakoputkesta auton sisään ja pakokaasun hengittäminen vastaa ex:än nussimista, niin siinä tapauksessa jätä väliin molemmat, ja mitäs sitä puukkoa kääntämään enään haavassa.Juutas kirjoitti:Onko tyhmää panna Ex-vaimoa kun panettaa? Pitäiskö vetää letku auton ikkunasta ja hengittää pakokaasuja...
EDIT:
Nii olihan mulla kysymyskin
Tuota noin, mulla kun sattuu olemaan hapiksesta tehty piipun hattu, niin voiko se pitää hirveän rämäyksen kun se lämpiää/kuumentuu tarpeeksi, hattu lepää kahden jalan varassa. Välillä meinaa tulla paskat housuun kun jokin tuolla katolla pärähtää, ja luulisin että se on tuo hattu.
Vältä piipun polttelemista katolla,niin räminäkin väheneeveikka81 kirjoitti:Tuota noin, mulla kun sattuu olemaan hapiksesta tehty piipun hattu, niin voiko se pitää hirveän rämäyksen kun se lämpiää/kuumentuu tarpeeksi, hattu lepää kahden jalan varassa. Välillä meinaa tulla paskat housuun kun jokin tuolla katolla pärähtää, ja luulisin että se on tuo hattu.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
TJT kirjoitti:Vältä piipun polttelemista katolla,niin räminäkin väheneeveikka81 kirjoitti:Tuota noin, mulla kun sattuu olemaan hapiksesta tehty piipun hattu, niin voiko se pitää hirveän rämäyksen kun se lämpiää/kuumentuu tarpeeksi, hattu lepää kahden jalan varassa. Välillä meinaa tulla paskat housuun kun jokin tuolla katolla pärähtää, ja luulisin että se on tuo hattu.
Hehee
http://youtube.com/watch?v=9FqUrF_SlAwveikka81 kirjoitti:Kato youtubesta nimellä naisenlogiikka, niin ymmärrät kaiken
On se vaan hauska tuo spede
"Miehet! Mitä me tästä opimme? No ei mitään, paitti että kotona kannattaa istua turpa kiinni"
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7