Calibran keskuslukitus
Calibran keskuslukitus
Onko kenelläkään kytkentäkaaviota Calibran keskuslukkosysteemistä ja tietääkö kukaan missä sijaitsee ohjausyksikkö, tai onko sitä edes erikseen?
On kaaviot. Vieläpä sellainen versio johon olen merkannut itse piuhojen värit ja osien nimet suomeksi. Ja muokattu just Calibraa varten, alunperin kaavio on yhteinen Vectran ja Calibran kanssa ja siellä on paljon "turhaa" Calibraa varten. Ohjausboksi on apukuskin jalkatilassa kick-paneelin takana. Pistin kaavion tulemaan mailissa.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
- hasselhoff
- 'Kapitän'

Isot kiitokset!ata kirjoitti:On kaaviot. Vieläpä sellainen versio johon olen merkannut itse piuhojen värit ja osien nimet suomeksi. Ja muokattu just Calibraa varten, alunperin kaavio on yhteinen Vectran ja Calibran kanssa ja siellä on paljon "turhaa" Calibraa varten. Ohjausboksi on apukuskin jalkatilassa kick-paneelin takana. Pistin kaavion tulemaan mailissa.
Pitää mittailla boksista lähteviä johtoja kun yhtäkkiä hävisi toiminta kaikista muista lukoista paitsi bensakorkin kiinni-asento. Piti huoltoasemalla purkaa takakontin verhoilu että sai lukon auki. Ja seuraavalla kerralla uudestaan, nyt tajusin jo irroittaa liittimenkin.