Paikkamaalauksesta
Paikkamaalauksesta
Joku pösilö on naarmuttanut vectraani parkkipaikalla, olisin vaan kysellyt että tietääkö joku onnistuuku noi maalaukset kuinka helposti itse tehtynä. Saako jostain jotain värikoodeja tms, että löytyy oikeaa maalia ja mikä maali pysyy. Auto on viininpunainen vm- 96 (jos sillä vuodella nyt on mitää väliä) mitään lommoa ei siis tullut, että jos maalilla selviäis. Tai mitä noi maksaa korjaamoilla? Prkl kun V***TTAA!, kerkeshän toi auto mulla jo kolme viikkoa ollakin... Niin joo toi skraidu on jotain 40cm pitkä pyörän takana helmassa.
Re: Paikkamaalauksesta
..tää on vähän ikuisuuskysymys, että mimmosta lopputulosta hakee. Tolla värikoodilla saa automaalikaupasta semmosen kynsilakkamaalipullon 20 €:lla (+ehkä tarkka sivellin) ja silläkin selviää ensihätään, jos ei oo turhan nuuka, se käy myös kaikkiin muihin kiveniskemiin...Laamanen kirjoitti:...että tietääkö joku onnistuuku noi maalaukset kuinka helposti itse tehtynä.
Veljen 96 Vectraan joku veti konepellistä aivan takapuskuriin asti syvän viillon. Vakuutusyhtiö korvasi. 150e omavastuu ja vakuutusyhtiö maksoi loput. Joutu maalaamaan kokonaan sivut ja konepellin. Olivat vielä oikaisseet aikaisemmin tulleen lommonkin siinä samalla
Niin et jos on syvä viilto siinä niin ei kannata paljon meikkailla..
Eri asia jos ei satu olemaan ilkivaltavakuutusta. Kannattaa käydä kyselemässä operaation hintaa eri pajoilta. Tuntuu noissa maalamoissa olevan aivan mielettömiä hintaeroja, jotka kyllä monesti näkyy lopputuloksessakin.
Tommosen naarmun kadottaminen voi kyllä onnistua vallan mainiosti esim. aiemmin mainitulla "kynsilakkamaalipullolla" ja pienellä myllytyksellä.
Tommosen naarmun kadottaminen voi kyllä onnistua vallan mainiosti esim. aiemmin mainitulla "kynsilakkamaalipullolla" ja pienellä myllytyksellä.