Omega b bensapumpun huollettavuus
Omega b bensapumpun huollettavuus
Mahtaako b omegan kontissa olla tankin yläpuolella verhoilun alla sellaista luukkua josta pääsee käsiksi pumpun liitäntöihin vai pitääkö tankki pudottaa alas? Itse en pääse asiaa tarkistamaan koska kontti on sen verran rutussa ettei se aukea 
Todennäköisesti väärässä.
Re: Omega b bensapumpun huollettavuus
Kyllähän siellä takakontin verhoilun alla on luukku mistä se pumppu vaihdetaan.omega16T kirjoitti:Mahtaako b omegan kontissa olla tankin yläpuolella verhoilun alla sellaista luukkua josta pääsee käsiksi pumpun liitäntöihin vai pitääkö tankki pudottaa alas? Itse en pääse asiaa tarkistamaan koska kontti on sen verran rutussa ettei se aukea
Opel ascona vm80 2.54tic
Opel vectra vm07 2.8v6 turbo
Opel vectra vm07 2.8v6 turbo
Re: Omega b bensapumpun huollettavuus
Kiitos tiedosta. Tuolta takapenkin kautta sinne joutuu menemäänkin mutta helpompi oli kysyä neuvoa ensin tietäviltä kuin turhaan purkaa verhoilua,kömpiä kontissa ja todeta ettei täällä mitään luukkua ole1.2c kirjoitti:Kyllähän siellä takakontin verhoilun alla on luukku mistä se pumppu vaihdetaan.omega16T kirjoitti:Mahtaako b omegan kontissa olla tankin yläpuolella verhoilun alla sellaista luukkua josta pääsee käsiksi pumpun liitäntöihin vai pitääkö tankki pudottaa alas? Itse en pääse asiaa tarkistamaan koska kontti on sen verran rutussa ettei se aukea
Todennäköisesti väärässä.