Ajattelin julkituoda kauan muhineen ideani: Ajelen 2-3 kertaa viikossa ruotsiin rekkaa ja itselleni/kavereille on mukana kulkenut yhtä sun toista.Jos jollakulla on ruotsista tarve hankkia osia niin minun kyydissä kuljetus voisi järjestyä,maksua en tästä peri mutta pullakahvit lämmittää mieltä.Optimitilanne olisi noukkia osat tukholman läheisyydestä kyytiin koska laivat lähtee niiltä main...Pistetään aivoriihi pystyyn!
EDIT : Esim ENEM:in pajan ohi tulee kuljettua hyvinkin usein
Opel osia ruotsista
-
kylahulluracing
- 'Admiral'

Opel osia ruotsista
Hellurei kaikki pikku nilkit ja nulkit,nyt kaivetaan taskusta esiin ne vitun rakotulkit.
-Kadett C 2,0 IIISOOO projekti -
-Volvo C70-
-Volvo C70-
-
kylahulluracing
- 'Admiral'

Kiitos! Menee vähän OT:n puolelle mut monelle volvoharrastajalle olen osia tuonut.periaate on että rengas/vanne-setti yritetään mukaan sulloa,mutta ei mitään varaosa-koria sentään 
Hellurei kaikki pikku nilkit ja nulkit,nyt kaivetaan taskusta esiin ne vitun rakotulkit.
-Volvo C70-
-Volvo C70-
Juu, näin on. Joutui oikein hieraisemaan silmiä kun tuon ilmon luki.gse70 kirjoitti:Siinä on esimerkillistä harrastajaystävällisyyttä!
Harvinaista lajia tuo mies, mutta hienolla tavalla
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta