mutta kuka käski hinata pelti aukik-p kirjoitti:no perkele ku asco sano ettei anna bensaa niin pakko se oli hinata isän tykö ja harri perkele siinä edessä pöllytti niin perkeleesti
Pirkanmaan miitti su 15.2.2026 klo 15 Juustoportti, Ylöjärvi
k-p:n Ascossa on tehoa niin vitusti vaikkei olisi käynnissäkään, joten jäähdytyksen pitää toimia ettei kone poksahda.^baxxter^ kirjoitti:mutta kuka käski hinata pelti aukik-p kirjoitti:no perkele ku asco sano ettei anna bensaa niin pakko se oli hinata isän tykö ja harri perkele siinä edessä pöllytti niin perkeleesti![]()
eikös se vaikeuta vähän eteen näkemistäkin?
![]()
![]()
niinhän se oli.. pääs unohtuun koko asia.. muistin että olis ollu vakio pataJanne M kirjoitti:k-p:n Ascossa on tehoa niin vitusti vaikkei olisi käynnissäkään, joten jäähdytyksen pitää toimia ettei kone poksahda.^baxxter^ kirjoitti:mutta kuka käski hinata pelti aukik-p kirjoitti:no perkele ku asco sano ettei anna bensaa niin pakko se oli hinata isän tykö ja harri perkele siinä edessä pöllytti niin perkeleesti![]()
eikös se vaikeuta vähän eteen näkemistäkin?
![]()
![]()
![]()
Kellas mahtanee olla oranssin värinen kadett tai omega, pyöreillä tuplaulostuloilla ja OCF:n tarra takaikkunan ylälaidassa? Oli käymässä eilen lahdesjärven ABC:lla ja siitä eteni särkänparkeille, lukeeko foorumia tai tunnistaako joku auton? Komea peli omasta mielestä, taidettiin ottaa "viivat" siinä nekalan kohdilla olevissa valoissa, kusista vaan että oli lunta ja liukasta, mutta eipä varmaan kumpikaan tosissaan ollut 
K3771s kirjoitti:Kellas mahtanee olla oranssin värinen kadett tai omega, pyöreillä tuplaulostuloilla ja OCF:n tarra takaikkunan ylälaidassa? Oli käymässä eilen lahdesjärven ABC:lla ja siitä eteni särkänparkeille, lukeeko foorumia tai tunnistaako joku auton? Komea peli omasta mielestä, taidettiin ottaa "viivat" siinä nekalan kohdilla olevissa valoissa, kusista vaan että oli lunta ja liukasta, mutta eipä varmaan kumpikaan tosissaan ollut
minä minä minä
juu muistankin tilanteen. ei siinä oikeen ''viivoja'' voinu ottaa kun tuli se rekka siitä essolta suoraan eteen vaikka oli meillä vihreet.
kiitoksia kehuista
milläs koneella astma on?
E: olis muuten omega myynnissä.. ei kylläkään pakko myynnissä.
- omenaukkeli
- 'Senator'

Aattelinkin, että täältä löydän auton omistajan^baxxter^ kirjoitti:K3771s kirjoitti:Kellas mahtanee olla oranssin värinen kadett tai omega, pyöreillä tuplaulostuloilla ja OCF:n tarra takaikkunan ylälaidassa? Oli käymässä eilen lahdesjärven ABC:lla ja siitä eteni särkänparkeille, lukeeko foorumia tai tunnistaako joku auton? Komea peli omasta mielestä, taidettiin ottaa "viivat" siinä nekalan kohdilla olevissa valoissa, kusista vaan että oli lunta ja liukasta, mutta eipä varmaan kumpikaan tosissaan ollut
minä minä minä![]()
![]()
![]()
juu muistankin tilanteen. ei siinä oikeen ''viivoja'' voinu ottaa kun tuli se rekka siitä essolta suoraan eteen vaikka oli meillä vihreet.![]()
![]()
kiitoksia kehuista![]()
![]()
milläs koneella astma on?
E: olis muuten omega myynnissä.. ei kylläkään pakko myynnissä.
Emäntä tykästy kyllä autos väriin ja kokonaisilmeeseen, pitää sille varmaan kaupitella tuota sun omppua