katti p****kle
Elikkä todettiin tänään katalysaattori romuksi. Meni toden näköisesti rikki kun vaihtoivat kesä renkaat alle osui auton pohja (katti)ramppiin. Onko kellään kokemuksia tai tietoa millaisia ovat tarvike katit hinta olis vain 150e alkuperäinen jotain hunajaa ja vähän lisää. Pitää muuten aika erikoista ääntä.
No ainaki A Omegassa siellä katin sisällä on kaksi kennoa. Luultavasti sieltä on ainakin toinen nyt irronnut jos ääntää, voi olla molemmat. Omassa tapauksessa sieltä oli pas.. vain toinen ja sen jos saa pois niin komeasti menee katsastuksesta läpi yhdelläkin kennolla. Niin se toinen kenno on vähän kettumainen saaha sieltä ulos rikkomatta sitä toista. Itse naputtelin sen taltan kanssa pienemmiksi palasiksi jotta roippeet mahtuivat reijästä pois. Ainahan voi kuitenkin yrittää.
Ex. Vectra V6
Omega V6
Omega V6
Kaveri suositteli mulle kisakattia. Löytyy osoitteesta http://www.prostreet.fi. Sieltä viritysosat, sieltä kelaat pakoputkistojen kohdalle ja HJS kilpakatalysaattorit. Yks malli näyttäis olevan vakioautoihin sopiva. On ainakin alkuperäistä aavistuksen halvempi: 817 ja risat päälle.
No ainakin motonetissä olisi tarvikekatti Omegaan:
KATALYSAATTORIT Opel OMEGA --94
A 2,0/2,4 86--93
Katalysaattori 13-4573 278.00€
Tuo taitaapi mennä alkuperäisen tilalle ilman muutoksia, en ole varma. Oulussa tarvikekatalysaattoreita myi esimerkiksi Vianor ja markka-aikana hinta taisi olla ~800mk. Sekin oli malli, jossa laipat piti sitten tehtailla itse, mutta sehän on helppo homma.
Oletko muuten kysynyt esim. tuolta ostetaan palstalta. Monilla on nurkissa nuita raatoja joista voi irrota hyvä alkuperäinen katalysaattori muutamalla kympillä.
KATALYSAATTORIT Opel OMEGA --94
A 2,0/2,4 86--93
Katalysaattori 13-4573 278.00€
Tuo taitaapi mennä alkuperäisen tilalle ilman muutoksia, en ole varma. Oulussa tarvikekatalysaattoreita myi esimerkiksi Vianor ja markka-aikana hinta taisi olla ~800mk. Sekin oli malli, jossa laipat piti sitten tehtailla itse, mutta sehän on helppo homma.
Oletko muuten kysynyt esim. tuolta ostetaan palstalta. Monilla on nurkissa nuita raatoja joista voi irrota hyvä alkuperäinen katalysaattori muutamalla kympillä.
Ex. Vectra V6
Omega V6
Omega V6
Aha, no se on vähän kalliimpi se. Eiköhän se jostakin löydy siedettävään hintaan.On 2003-05-09 16:04, omega mtj wrote:
Auto on muuten Omega 2.5v6 B -95 katti mikä on rikki vasemman puoleinen. Jätin viestin tonne ostetaan puolelle. Kiitoksia kaikista tiedoista eiköhän tämä tästä selviä.
Ex. Vectra V6
Omega V6
Omega V6
-
Hämähäkkimies
- 'Kapitän'