Kävinpäs tuossa konttorilla hakemassa vikalistan signatuurin gessiin ja yks monista vioista oli etuyläpää "väljä". Elikkäs millanen systeemi tuo on? Onko joku kumi tai joku vasten koria vai miten? Motonettikään ei tunne kyseiseen autoon etuyläkumeja tai laakereita.. Kertokaas joku niin voi osat ostaa valmiiksi ennen remonttia. Niin ja mistä osia lähdetään etsimään?
Älä ota motonetista näkemättä. Minulle tuli muinoin jotkut Meksikolaiset muoviset paskat. Kesti pari kuukautta. Esim jotkut skf:t maksaa kappale lähes saman (n.50-60€) kuin motonetin pari, mutta niissä näytti olevan osat metallia.
tero76 kirjoitti:Älä ota motonetista näkemättä. Minulle tuli muinoin jotkut Meksikolaiset muoviset paskat. Kesti pari kuukautta. Esim jotkut skf:t maksaa kappale lähes saman (n.50-60€) kuin motonetin pari, mutta niissä näytti olevan osat metallia.
No Savon dieselistä saat kuopiosta. Ei kai sen skf ole pakko olla katsoo vaan että se on kunnollinen se osa eikä mikään muovinen Meksikolainen, esim Monroe on ilmeisesti ihan ok. Samat luettelot kai noilla kaikilla varaosa putkilla on?
tero76 kirjoitti:No Savon dieselistä saat kuopiosta. Ei kai sen skf ole pakko olla katsoo vaan että se on kunnollinen se osa eikä mikään muovinen Meksikolainen, esim Monroe on ilmeisesti ihan ok. Samat luettelot kai noilla kaikilla varaosa putkilla on?
No hieman on matkaa liikaa kyselin kyllä kaikki mitä mahdollista ja kaikilla sama joku italialainen toimittaja.
Itse ostin nuo yläpäät varaosa liikkeestä,tukkuri miltä osat tilattiin taisi olla koivunen.
Osat mitkä tuli oli merkkiä Febi bilstein.
Eli saksalaista alkuperää ja oli ihan ok tavaraa.
Fixus ketju on muistaakseni koivusen edustaja.
telwin kirjoitti:Itse ostin nuo yläpäät varaosa liikkeestä,tukkuri miltä osat tilattiin taisi olla koivunen.
Osat mitkä tuli oli merkkiä Febi bilstein.
Eli saksalaista alkuperää ja oli ihan ok tavaraa.
Fixus ketju on muistaakseni koivusen edustaja.
itelläkin on fixus liikkeestä ostetut tukilaakerit, en muista merkkiä mutta kyllä ne on kestäneet jo pitkänaikaa, välillä kun oon aukonut etupäätä niin olen vaan putsannut laakerit ja rasvannut uudelleen, hyvin pelaa <-- tosin ei kyllä olisi tarvetta tuohonkaan välttämättä ollut, tehnyt vain suurinpiirtein ajankulukseen.
Siihen tuli vain nuo tukilaakerit ei tartte muuta, rasvaa laakerit täyteen ja menoks vaan. esim. g-astrassa on se laakeri osa erikseen, joita ei saa esim. fixukselta.
jos harrastat madalluksia niin hommaa samalla madaltavat jousilautaset? ei paljoa maksa www.autovaruste.net
jt84 kirjoitti:mistä ne tuolta löytyy? muistan kyllä että tuolla niitä olisi ollut ..
en kyllä löydä itekkään niitä, kahenmerkkisiä oli vielä, jos nyt ylipäätänsä niitä lautasia tarkoitit..
mailiin ovat vastailleet aikas nopeasti yleensä,
jt84 kirjoitti:mistä ne tuolta löytyy? muistan kyllä että tuolla niitä olisi ollut ..
en kyllä löydä itekkään niitä, kahenmerkkisiä oli vielä, jos nyt ylipäätänsä niitä lautasia tarkoitit..
mailiin ovat vastailleet aikas nopeasti yleensä,
Juu tarkotin. Löysin toisenki firman mistä niitä saa; KCS. On vielä sopivasti tuossa liedossa, pitää huomenna käydä kyselemässä.