Heh, katoin eka et tos kuvas on Aki-Petteri BergJuheksi kirjoitti:No uittu! Tos ny yks... vähän huono joo. Ja sit löyty viel huonompia ja sit vielä julkaisukelvottomia(vaikka kaikki ne taitaa olla). Täytyy ettiä parempi... par vuotta vanhaki tuo kuva.
Kommentoi avatareita (ei välttämättä edellisen)
Kulkee: Seat Leon 1.8t, Yamaha FZR 1000, Honda CRF 250 R, Honda CRF 250 X
Sama!!Skeidett kirjoitti:Heh, katoin eka et tos kuvas on Aki-Petteri BergJuheksi kirjoitti:No uittu! Tos ny yks... vähän huono joo. Ja sit löyty viel huonompia ja sit vielä julkaisukelvottomia(vaikka kaikki ne taitaa olla). Täytyy ettiä parempi... par vuotta vanhaki tuo kuva.
"Voisin heittää tähän jotain vitun analyyseja, mutta ette te puusilmät oo niistä ennenkään tajunnu hevonvittua, joten ihan sama."
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

Mitäs se bäri kerran heittikään pankkiautomaatin jonossa kun kiilas muitten ohi.. "turpa kii tai mä nostan tän automaatin tyhjäks" tjspDjFaSt kirjoitti:Sama!!Skeidett kirjoitti:Heh, katoin eka et tos kuvas on Aki-Petteri BergJuheksi kirjoitti:No uittu! Tos ny yks... vähän huono joo. Ja sit löyty viel huonompia ja sit vielä julkaisukelvottomia(vaikka kaikki ne taitaa olla). Täytyy ettiä parempi... par vuotta vanhaki tuo kuva.![]()
![]()
...Toivottavasti aki olkapääsi toipuu kuntoon, kun sen kesällä harkkapeleis hajotit
Olikos se Jokisen Olli kun oli baarijonossa uhonnut, kun poke ei päästänyt jonon ohi, että mulla on enemmän rahaa kun tällä jonolla yhteensä.nuhapumppu kirjoitti:Mitäs se bäri kerran heittikään pankkiautomaatin jonossa kun kiilas muitten ohi.. "turpa kii tai mä nostan tän automaatin tyhjäks" tjsp
Mika Salo oli jonosta huikannu, että tuu vaan tänne jonottamaan niinku muutkin.
Kulkee: Seat Leon 1.8t, Yamaha FZR 1000, Honda CRF 250 R, Honda CRF 250 X
- Undertaker
- 'Diplomat'

Joo täähän on legenda juttu. Tiedä sit pitääkö paikkaansaSkeidett kirjoitti:Olikos se Jokisen Olli kun oli baarijonossa uhonnut, kun poke ei päästänyt jonon ohi, että mulla on enemmän rahaa kun tällä jonolla yhteensä.nuhapumppu kirjoitti:Mitäs se bäri kerran heittikään pankkiautomaatin jonossa kun kiilas muitten ohi.. "turpa kii tai mä nostan tän automaatin tyhjäks" tjsp
Mika Salo oli jonosta huikannu, että tuu vaan tänne jonottamaan niinku muutkin.
Wo-hoo, voitinko mä jotain?mimmix kirjoitti:Plc:n on paras!!!!![]()
Toi sama kuva on mun visa electronissakin, sitä on joskus joku kassa jäänyt jumittaan ja nauraan. Henkkareista ei oo viellä käynyt
ps. Noihin sun silmiin ei kyllä voi olla jäämättä jumiin
Egon tulisi olla kuin hattu, jonka tarpeentullen voisi siirtää syrjään.
"Olisi kohteliasta ottaa myssy pois kun tutustutaan ihmisiin"
"Olisi kohteliasta ottaa myssy pois kun tutustutaan ihmisiin"
Voitit tietenkin.Plc kirjoitti:Wo-hoo, voitinko mä jotain?mimmix kirjoitti:Plc:n on paras!!!!![]()
Kurkistuksen salaisuuksien verhon välistä siihen sun kokokuvaan?
Toi sama kuva on mun visa electronissakin, sitä on joskus joku kassa jäänyt jumittaan ja nauraan. Henkkareista ei oo viellä käynyt
Saat katsella mun kokokuvaa (housut jalassa, tissit paljaana) niin kauan kuin jaksat katella (ja kestää ennenku tulee...), tässä linkki: http://data1.naurunappula.com/n/e61/100 ... 8/2280.jpg
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
mimmix kirjoitti:Voitit tietenkin.Plc kirjoitti:Wo-hoo, voitinko mä jotain?mimmix kirjoitti:Plc:n on paras!!!!![]()
Kurkistuksen salaisuuksien verhon välistä siihen sun kokokuvaan?
Saat katsella mun kokokuvaa (housut jalassa, tissit paljaana) niin kauan kuin jaksat katella (ja kestää ennenku tulee...), tässä linkki: http://data1.naurunappula.com/n/e61/100 ... 8/2280.jpg
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa