Hockey Arena
Aina kun oon laittanu bonuksia niin yleensä olen voittanut , vaikka vastassa on ollut joukkue jolla on kaikki arvot yli 30.
Scouttaus näytti motivaatioks 45.3 %
100 tuhatta laitoin bonusta, nousi 46,7 %
ottelun tärkeys merkittävä, nousi 52.9 %
ja pien testaus,
500 tuhatta bonusta ja motivaatio nousi 55.2% ottelun tärkeyden ollessa merkittävä, nyt on laitetttava äkkiä tuo 100 tuhatta takaisin jottei unohdu tuohon 500 tuhanteen.
Scouttaus näytti motivaatioks 45.3 %
100 tuhatta laitoin bonusta, nousi 46,7 %
ottelun tärkeys merkittävä, nousi 52.9 %
ja pien testaus,
500 tuhatta bonusta ja motivaatio nousi 55.2% ottelun tärkeyden ollessa merkittävä, nyt on laitetttava äkkiä tuo 100 tuhatta takaisin jottei unohdu tuohon 500 tuhanteen.
No niin, nyt on syytä hymyillä
2-1 voitto kolmannella jatkoajalla
Hikisukka
laukaukset: 26
Aloitukset: 35
Tappura
Laukaukset: 49
Aloitukset: 50
Moke sai ensimmäisen tähtensä
, ja lisätulot on aina tervetulleet
. Täyskatsomo 5000 , ja lippujen hinnat oli 600, ois pitäny uskoa enemmän scouttausta ja laittaa lipun hinnaksi vaikka 700. Sitten tuli ostettua pakki
Pikkusen on ärsyttävä tehä noista pelaajista tarjouksia jos jollakin on käytössä automaattinen korotus.
Dexille haaste tälle päivälle
2-1 voitto kolmannella jatkoajalla
Hikisukka
laukaukset: 26
Aloitukset: 35
Tappura
Laukaukset: 49
Aloitukset: 50
Moke sai ensimmäisen tähtensä
Ikä 21
Lahjakkuus 61
Potentiaalia 40
Taitoindeksi 102
Ominaisuudet
Maalivahti 0 (0%)
Nopeus 33 (1%)
Puolustus 36 (78%)
Voima 18 (48%)
Hyökkäys 2 (24%)
Itsehillintä 4 (40%)
Laukaisutaito 3 (1%)
Päivän kunto 94 (+3)
Syöttäminen 6 (16%)
Pikkusen on ärsyttävä tehä noista pelaajista tarjouksia jos jollakin on käytössä automaattinen korotus.
Dexille haaste tälle päivälle
Vois kokeilla tuota taktiikkaa, nyt on kaikki pelissä, ja rahat vähissäashteroth kirjoitti:Hikisukalla näköjään kuoleman ottelu jatkon kannalta. Ootko miettiny laittaa taktiikaksi sillai, että jokainen kenttä pelaisi 40sek vaihdon kerralla eikä 60sek???!!!! Mä oon nykyään mennyt liigapelit 40sek vaihdolla.
Habahabatsubtsub!!!! Mestaruus lävähti taskuun. 2-0 meni pelit. Kausi meni kaikenkaikkiaan aivan loistavasti. Tulikohan tosiaan 1 vai 2 tappiota koko kaudella. Aika suvereenisesti meni.
Ensi kaudeksi tuskin tulee joukkue muuttumaan. Toisaalta, talous on vieläki kuralla niin eipä sitä senkään takia pelureita voi ostella. Näillä mennään ja katotaan kuinka Predaattoreiden käy sarjaporrasta ylempänä.
Ensi kaudeksi tuskin tulee joukkue muuttumaan. Toisaalta, talous on vieläki kuralla niin eipä sitä senkään takia pelureita voi ostella. Näillä mennään ja katotaan kuinka Predaattoreiden käy sarjaporrasta ylempänä.
Born Dead, Buried Alive