Ei löytynyt haulla oikein samanlaista vikaa/mikä oli vikana jos saatu toimimaan.
Eli päästöt pomppas ja rajusti.
Co oli 10 siihen loppu mittarissa asteikko.
Hc oli jotain vajaa 200 kierroksilla sekä tyhjäkäynnillä.
Muita arvoja en muistakkaan.
Kattelin auto käynnissä ruiskusuutinta ja suihku oli vähän epämääräisen näköinen mutta ei sieltä suoranaisesti pisaroina pentsuunia tullut.
Mitäs arvoja map anturin pitäisi antaa kun on ehjä?jos alottelis sen mittaamisella tuon vian etsimisen.Nii ja ohjeet mittaamiseen ois kans tervetulleita.
Sitten lambdan mittaus kanssa,mitäs sen pitäisi antaa?
Kiitos etukäteen.
Nii ja veccu on -95 1.8 yxpisteruutalla.
a vecun päästöt taas.
Lambda tuli mitattua ja se oli mykkä.Hain uuden lambdan ja vaihdoin sen ja katoin ruiskusuutinta ni nyt oli suihku tasainen sateenvarjonmuotoinen.
Vein sitä sit katsastukseen,kello oli n puol12 ja konttori on auki klo 14:00 asti.
Ei suostunut ottamaan mua uusintaan jos sattuu menemään yli tuon 14:00 ettei tarvis ylitöihin jäädä.
Prkl että kirosin mitä tioimintaa.
Ymmärrän kyllä että ne haluu himaan ajoissa mutta luulis että 2.5h ehtii 7 autoa kattomaan ennen mua ja sit multa kattoo päästöt.
No maanantaina uus yritys.
Vein sitä sit katsastukseen,kello oli n puol12 ja konttori on auki klo 14:00 asti.
Ei suostunut ottamaan mua uusintaan jos sattuu menemään yli tuon 14:00 ettei tarvis ylitöihin jäädä.
Prkl että kirosin mitä tioimintaa.
Ymmärrän kyllä että ne haluu himaan ajoissa mutta luulis että 2.5h ehtii 7 autoa kattomaan ennen mua ja sit multa kattoo päästöt.
No maanantaina uus yritys.