Ja kohta huomaat että olet paljon mukavampi kännissä.Krynx kirjoitti:Olenki miettinyt että miksi tässä saa kokoajan ravata kusella.Beeascona kirjoitti:Itse olen tullut siihen tulokseen että alkoholia nautittaessa alkoholi syrjäyttää pissan päässä jolloin on päissään ja tarttee käydä jatkuvasti kusella.star´a kirjoitti:miksi oon kännissä HÄ?
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Juokaa ittenne mukaviksi!Beeascona kirjoitti:Ja kohta huomaat että olet paljon mukavampi kännissä.Krynx kirjoitti:Olenki miettinyt että miksi tässä saa kokoajan ravata kusella.Beeascona kirjoitti:Itse olen tullut siihen tulokseen että alkoholia nautittaessa alkoholi syrjäyttää pissan päässä jolloin on päissään ja tarttee käydä jatkuvasti kusella.star´a kirjoitti:miksi oon kännissä HÄ?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
star´a kirjoitti:ei jumalauta! kiitos tästä!Beeascona kirjoitti:Itse olen tullut siihen tulokseen että alkoholia nautittaessa alkoholi syrjäyttää pissan päässä jolloin on päissään ja tarttee käydä jatkuvasti kusella.star´a kirjoitti:miksi oon kännissä HÄ?
Käsittääkseni jotain syväluotaavaa analyysiä tässä haettiin joten sitä täältä tulee...
Muistaakseni manuaalilaatikko oli lisävaruste.Fouli kirjoitti:Minkä takia lähes poikkeuksetta jokainen myynnissä oleva B1 MV6 omppu on automaatti ? Nettiautosta löyty tasan yks manuaali b1 mv6Onko noita oikeasti tehty manuaaleina vähän, vai eikö kukaan halua luopua ompusta ?
Astra G
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
Mikäs automerkki mahtaa olla kyseessä, kun logossa on vain yksi "havunneulanen" ^ , eikä muuta?
Bongasin tuon merkkisen maasturin eilen siirtokilvillä ja näytti aika mielenkiintoiselta. Voisi etsiä lisää tietoa mikä kapistus oli kyseessä, josko joku tunnistaa merkin loistavasta vihjeestä huolimatta. =)
Bongasin tuon merkkisen maasturin eilen siirtokilvillä ja näytti aika mielenkiintoiselta. Voisi etsiä lisää tietoa mikä kapistus oli kyseessä, josko joku tunnistaa merkin loistavasta vihjeestä huolimatta. =)
"En ole puolesta, enkä vastaan.. pikemminkin päinvastoin."
ainoot mitkä tuli mieleen on acura tai infiniti, joista tuossa jälkimmäisessä on kyllä sakaran lisäks soikioTomTom kirjoitti:Mikäs automerkki mahtaa olla kyseessä, kun logossa on vain yksi "havunneulanen" ^ , eikä muuta?
- nallukainen
- 'Kapitän'

No jos manuaali Mv6 etit ni katos tän liikkeen sivuilta, www.akr.fi siellä on melko siisti omega xenoneilla ja Irmscherin hiluilla,eikä oo miljoonaa ajettuFouli kirjoitti:Minkä takia lähes poikkeuksetta jokainen myynnissä oleva B1 MV6 omppu on automaatti ? Nettiautosta löyty tasan yks manuaali b1 mv6Onko noita oikeasti tehty manuaaleina vähän, vai eikö kukaan halua luopua ompusta ?