Hockey Arena

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Dexi
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Dexi »

Mestaruushan sieltä tuli ku laitto tarpeeks motivaatiobonusta :lol:. Ja ens kautena olis vaan tarkotus pysyä sielä uudessa sarjassa ja uus maalivahti pitäs löytää ens kaudeksi.
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

Dexi kirjoitti:Mestaruushan sieltä tuli ku laitto tarpeeks motivaatiobonusta :lol:. Ja ens kautena olis vaan tarkotus pysyä sielä uudessa sarjassa ja uus maalivahti pitäs löytää ens kaudeksi.
No vaikka nousetkin niin sulla käy iso tuuri, kun luultavasti pääset VII.51 sarjaan ja mää taas olen VII.52 sarjassa, jotenka en pääse ainakaan liiga otteluissa nöyryyttämään sua :evil:

Onnea kaikille nousijoille
terwapiru
'Agila'

Viesti Kirjoittaja terwapiru »

Rekisteröidyin peliin muutama päivä sitten ja nyt olen ymmälläni. Lähes kaikkien pelaajieni sopimuksen kesto ja palkkasarake näyttää pyöreää nollaa. En pysty edes pistämään pelaajia myyntiin, sillä "myynnin takarajapäivämäärän on oltava ennen sopimuksen päättymispäivämäärää". Pelaajani ovat alle 27-vuotiaita eli siis pelaajia, jotka valitsin heti aluksi siitä 50 ukkelin listasta. Miten pystyn jatkamaan pelaajien sopimuksia? Tosiaan vasta pari päivää sitten liityin peliin ja homma on vielä hiukan epämääräistä. Kiitos jos joku viitsii valaista tyhmää!
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

terwapiru kirjoitti:Rekisteröidyin peliin muutama päivä sitten ja nyt olen ymmälläni. Lähes kaikkien pelaajieni sopimuksen kesto ja palkkasarake näyttää pyöreää nollaa. En pysty edes pistämään pelaajia myyntiin, sillä "myynnin takarajapäivämäärän on oltava ennen sopimuksen päättymispäivämäärää". Pelaajani ovat alle 27-vuotiaita eli siis pelaajia, jotka valitsin heti aluksi siitä 50 ukkelin listasta. Miten pystyn jatkamaan pelaajien sopimuksia? Tosiaan vasta pari päivää sitten liityin peliin ja homma on vielä hiukan epämääräistä. Kiitos jos joku viitsii valaista tyhmää!
Alle 27 vuotialle pelaajille uusitaan sopimus automaattisesti.
Sopimus
Sopimuksen jäljellä olevien päivien määrä.
Jokaisen pelaajan tietoruudulla on vaihtoehto "Erota pelaaja". Erotetut pelaajat joiden lahjakkuus on alle 40 lopettavat välittömästi, muut yrittävät löytää uuden joukkueen.
Kaikkien pelaajien sopimuksia jatketaan automaattisesti, mikäli joukkueella on tarpeeksi rahaa heidän allekirjoitusbonuksiinsa.
Kun pelaaja on 27 tai vanhempi, niin toisilla joukkueilla on mahdollisuus tarjota parempaa sopimusta 3 päivän ajan, ja sitten tulee sinun vuorosi tarjota pelaajalle sopimusta.

Täytyy kyllä myöntää että itekkin olin aika pihalla pelin kanssa alussa ja vieläkin pikkuisen. Mutta ohjeita lukemalla oppii aika hyvin ymmärtämään pelin juonta. Jos olen oikein käsittänyt niin kunnon maalivahti kannattaa hommata aluksi.

Mikäs se sun joukkueesi nimi on ja missä sarjassa se on tällä hetkellä ?
terwapiru
'Agila'

Viesti Kirjoittaja terwapiru »

Joukkueeni nimi on Ice Aces ja sarjana VIII.74. Mikäs muuten otteluraportteja vaivaa, kun en näe niistä muuta kuin laukaukset, maalimäärät ja aloitukset. Vaikea tässä on yön ottelusta suurempia johtopäätöksiä vetää, kun ei edes maalintekijöistä ole pienintäkään hajua.. Vai tarviiko minun scoutata ottelu, jotta saan tarkemmat tiedot näkyviin? Eilen kyllä näkyivät asiallisemmat raportit, kun muiden tuloksia vilkuilin.
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

terwapiru kirjoitti:Joukkueeni nimi on Ice Aces ja sarjana VIII.74. Mikäs muuten otteluraportteja vaivaa, kun en näe niistä muuta kuin laukaukset, maalimäärät ja aloitukset. Vaikea tässä on yön ottelusta suurempia johtopäätöksiä vetää, kun ei edes maalintekijöistä ole pienintäkään hajua.. Vai tarviiko minun scoutata ottelu, jotta saan tarkemmat tiedot näkyviin? Eilen kyllä näkyivät asiallisemmat raportit, kun muiden tuloksia vilkuilin.
Voipi olla nyt jostain areenan päivityksestä kiinni, kun ei aukea koko sivusto ollenkaan.
ashteroth
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ashteroth »

Uusi kausi pyörähti käyntiin. Mites mäni? Meitille tuli 3-1 voitto. Hyvä vaan että alkoi voitolla.
Born Dead, Buried Alive
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Nihkeä 1-0 voitto :D , ja talous miinuksella :evil:
Tilt
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tilt »

7-1 voitto ja talous näyttää 100t plussaa :)
Dexi
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Dexi »

6-1 häviö :banghead: . Nyt toi mun uus sarja näyttää vähä siltä että taidampa tppua taas alemmas :cry:. Mutta talous on 30 miljuunaa plussan puolella 8)
ashteroth
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ashteroth »

Kohtuudella mennyt 3 ekaa peliä. Maalisuhde on 14-1 8)

Seuraava peli onkin sarjakakkosta vastaan. Sillä on maalisuhde 11-1 :evil:

Scouttaus kertoilee seuraavaa:

Joukkueemme vahvuus M37.8% P37.8% H35.9%
Vastustajan vahvuus M41.6% P39.7% H40.7%

Eli luvassa on tiukka vääntö. Maalivahdit todennäkösesti ratkasee tämän väännön, vaikka vihulaisella joka osa-alue hiukan parempi. Toivotaan parasta!
Born Dead, Buried Alive
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Ite voitin 1-0 :o

Vastustajan joukkueelle scoutti näytti että olen parempi joka osa-alueessa, joukkueeni pelaajilla on parempi TI, silti vaan 1-0 voitto, no voitto on aina voitto. Tänä yönä onkin sitten sarjan kärki joukkuetta vastaan johonka scoutti sanoo näin:
Joukkueemme vahvuus M24.5% P30.2% H30.2%
Vastustajan vahvuus M24.5% P25.5% H28.3%

Mutta melkein voin arvata että mitenkä tulee käymään, eka sarja tappio mulle :evil:
Jansperi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jansperi »

Nousinpa sarjaa ylemmälle tasolle ja uudessa sarjassakin 5ottelun jälkeen johdossa...piikki paikasta ei tosin kauaa kerkeä nauttimaan ku ollu suht helppoja matseja näin alkuun ja joukkue nuorentunu ihan kivasti viimekaudesta..tän kauden tavote vois olla kehitellä tuo organisaatio huippuun ja hommata pari kovanluokan hyökkääjää ensikautta varten..
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Mitäpä tehdä, myydä vai pitää itsellään ?
Ikä 19 Kotimaa Suomi

Terveys Terve
Lahjakkuus 59
Potentiaalia 89
Taitoindeksi 35
Uskollisuus -0
Tyytyväisyys neutraali

Ominaisuudet
Maalivahti 0 (0%) Nopeus 0 (0%)
Puolustus 14 (36%) Voima 11 (0%)
Hyökkäys 1 (0%) Itsehillintä 4 (0%)
Laukaisutaito 5 (0%) Päivän kunto 56 (+3)
Syöttäminen 0 (0%) Kokemus 0 (0%)
Energia 90 Harjoittelu 18%
Koska minun organisaatiossa tuon harjoituttaminen hyväksi pelaajaksi kestää liian kauvan. Menisköhän kaupaksi jos laittais hintaa joku 5 milj. ?
Juhi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Juhi »

veikka81 kirjoitti:Mitäpä tehdä, myydä vai pitää itsellään ?
Ikä 19 Kotimaa Suomi

Terveys Terve
Lahjakkuus 59
Potentiaalia 89
Taitoindeksi 35
Uskollisuus -0
Tyytyväisyys neutraali

Ominaisuudet
Maalivahti 0 (0%) Nopeus 0 (0%)
Puolustus 14 (36%) Voima 11 (0%)
Hyökkäys 1 (0%) Itsehillintä 4 (0%)
Laukaisutaito 5 (0%) Päivän kunto 56 (+3)
Syöttäminen 0 (0%) Kokemus 0 (0%)
Energia 90 Harjoittelu 18%
Koska minun organisaatiossa tuon harjoituttaminen hyväksi pelaajaksi kestää liian kauvan. Menisköhän kaupaksi jos laittais hintaa joku 5 milj. ?
Paina sen pelaajan speksien kohdalla olevaa siirrot-nappia niin näät mitä muut ovat pyytäneet vastaavanlaisista pelaajista... muutaman kymmenen tuhannen pelaaja, et tuskin tosta ny aivan heti montaa miljoonaa saa.
Vastaa Viestiin