Jos espoossa asustaa, niin yksi hyvä paikka on
Erikoisrengas Ekegren C Ky.
Blomintie 2
02780 ESPOO
09 811412
Tuovat maahan Opelin alkuperäisosia (kuten automuovi) ja myyvät niitä kilpailukykyiseen hintaan. Tähän mennessä oon saanu kaiken suoraa mitä oon menny ostamaanki ja palvelu on ollu hyvää...
vectra b hydr.nostimien hinta politiikka?
- Ooppelijanne
- 'Senator'

- Viesti:
Muistaakseni halvimmat nostimet mitä löysin, oli joku englantilainen pulju, sata euroa/setti, piti useammat tilata, muttei onnistu ilman luottokorttia
Tuolta ostetaan-palstalta sitten löysin puoleentoista sataan setin, merkkiä en kyllä muista.
Ja tosiaan, ooppelillahan nuo ovat sen 40€/kpl
Tuolta ostetaan-palstalta sitten löysin puoleentoista sataan setin, merkkiä en kyllä muista.
Ja tosiaan, ooppelillahan nuo ovat sen 40€/kpl
Calibra -92 C20XE Manta B -77 *24** Manta B *varaosina* Omega 2.4 *paalissa*
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
"Never drive faster than your guardian angel can fly"
-juu ja vaihdetaan tuo jakohihna/water pumppu samalla kun revitään paikkoja auki...btw.viimeinen "änkkäri/pönttö" pitäisi varmaan kans uusia,motonetista löytys rapialla 80e,oisko vinkkejä mahdollisista vaihtoehdoista? takapään täys jarru remppa tuli tehtyä tänään,tuntuu että näissä vanhoissa ratsuissa on aina jotain pientä,oma vectra on kyllä hyvin pidetty,yhdellä ollut ennen minua(aj.nyt 201 tkm,vm.97) itsellä tulee ajoa päivittäin max.30 km,ja meinasin ajaa tällä vielä pitkään,joten laitetaan kunnon iskuun pikku hiljoo