Opel Ascona 2.2 ruisku -79 kiire!
Opel Ascona 2.2 ruisku -79 kiire!
noniin pitäs tollanen hakee, ja ei oo vie ooppeleista kokemusta niin voisko joku laittaa listaa mitä kannattaa tarkistaa ostaessa/tyyppivikoja ?
- Ooppelijanne
- 'Senator'

- Viesti:
Mitä itellä ollu noita vanhuksia niin ei oikeestaan ole jäänyt mieleen sellaisia varsinaisia vakiopaikkoja mistä ruotetta löytyisi aina mutta takajousen kupit sekä palkki kannattaa tarkistaa, etupyörän kotelon takareunan alaosa ja asconassa vois vakiopaikaksi mainita konepellin etureunan sieltä jäykkärin kohdalta. Myös ovet kannattaa katella läpi. Helppohan noita on paikkailla tai vaikka rakentaa koko lattia uusiks mutta itte en mielellään hanki sellaista mistä on ikkunoiden ympärykset ruostuneet...ne on aika paskoja korjata. Huutava perä on kallis korjata mutta muuten tekniikkaa on helppo laittaa ja osiakin löytyy kohtuullisen hyvin. Noihin on myös suht helppo sovittaa osia muista opeleista ja uudemmat tekniikatkin menee helposti paikalleen jos ei ole sairastunut cihhiin
. Ei muuta kun rohkeesti kaupantekoon jos hinta/laatu kohtaa.
Todennäköisesti väärässä.
Piti vaan kaverille sitä lähtee lauantaina hakee, kaupat piti olla lyöty lukkoon jo alkuviikosta... Mut autokaupat on tämmösiäDustez kirjoitti:juu juurikin se kuinka niin onko jotain tietoo kyseisestä autosta ?vetukka kirjoitti:Ei kai kyseessä ole toi iisalmen auto?
juu no kymmenes vanha auto mulla jo menos että kyllä juu tien että 30 vee vanhas autos vikaa voi olla =D mutta kuhan yleisesti juur aattelin ruostepaikkoi ja tämmösii =)
Olit vissiin perjantain sen hakenu pois?
Omega A 2.0i
Manta B
Manta B
juu juu täällä se on treellä ja pe hain pois. helmi vehe 600 kilsaa ajanu jo eikä mitään ongelmaa. meen tammikuussa armeijjaan ja mulla on 4 autoo niin voi olla että myyn kun oon tarpeeks perse aukivetukka kirjoitti:Piti vaan kaverille sitä lähtee lauantaina hakee, kaupat piti olla lyöty lukkoon jo alkuviikosta... Mut autokaupat on tämmösiäDustez kirjoitti:juu juurikin se kuinka niin onko jotain tietoo kyseisestä autosta ?vetukka kirjoitti:Ei kai kyseessä ole toi iisalmen auto?
juu no kymmenes vanha auto mulla jo menos että kyllä juu tien että 30 vee vanhas autos vikaa voi olla =D mutta kuhan yleisesti juur aattelin ruostepaikkoi ja tämmösii =)Eniten vitutti ku ku myyjä ei meinannu ees sanoa et auto on menny jo... mut onneks selvis ennenku lähettii ajelee.
Olit vissiin perjantain sen hakenu pois?