Lisävalojen asennuksesta

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m.k »

Pasi87 kirjoitti:Muuten ihan hienot,paitsi tuo sininen väri! Ei oikein mun silmään tuppaa tuo sininen noissa valoissa käymään.
Itte olen kans tykänny enempi näistä kirkkaista, samoten parkit tai ledirenkaat ei oikein iske. Kunhan on pyöriät ja sopivaa kokua niin näkee...
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
rausku72
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja rausku72 »

Pasi87 kirjoitti:Muuten ihan hienot,paitsi tuo sininen väri! Ei oikein mun silmään tuppaa tuo sininen noissa valoissa käymään.
Jos ei sininen väri miellytä, niin voihan sen aina maalata mielensä mukaan... :) Siis tarkoitan tota sinistä kehystä...
Ja kun ottaa huomioon noitten hinnan, ni ei paljon voi valittaa.. :o tossahan tulee kaikki johdot, sulake, kytkin ja rele mukaan ja jos niille laskis vaikka 5€ hinnaksi, ni yhdelle valolle jää hinnaksi vaivaset 10€ joka on vähän... :o
Erno
Meriva OPC(gas), Manta -74, Manta -72, Manta -77, vectra c 3.2.
Pasi87
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Pasi87 »

rausku72 kirjoitti:
Jos ei sininen väri miellytä, niin voihan sen aina maalata mielensä mukaan... :) Siis tarkoitan tota sinistä kehystä...
Ja kun ottaa huomioon noitten hinnan, ni ei paljon voi valittaa.. :o tossahan tulee kaikki johdot, sulake, kytkin ja rele mukaan ja jos niille laskis vaikka 5€ hinnaksi, ni yhdelle valolle jää hinnaksi vaivaset 10€ joka on vähän... :o
No kalliiksi ei kyllä voi haukkua :D...Ja uskoisin, että millä tahansa lisävaloilla näkee paremmin, kuin ainakaan A Vectran omilla valoilla :lol: tullut itsekin koettua, että vaikka olisi uudet umpiot niin silti mitään näe :lollis:
Volvo V70 2006 D5244T4+M66
Vastaa Viestiin