Itte olen kans tykänny enempi näistä kirkkaista, samoten parkit tai ledirenkaat ei oikein iske. Kunhan on pyöriät ja sopivaa kokua niin näkee...Pasi87 kirjoitti:Muuten ihan hienot,paitsi tuo sininen väri! Ei oikein mun silmään tuppaa tuo sininen noissa valoissa käymään.
Lisävalojen asennuksesta
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Jos ei sininen väri miellytä, niin voihan sen aina maalata mielensä mukaan...Pasi87 kirjoitti:Muuten ihan hienot,paitsi tuo sininen väri! Ei oikein mun silmään tuppaa tuo sininen noissa valoissa käymään.
Ja kun ottaa huomioon noitten hinnan, ni ei paljon voi valittaa..
Erno
Meriva OPC(gas), Manta -74, Manta -72, Manta -77, vectra c 3.2.
Meriva OPC(gas), Manta -74, Manta -72, Manta -77, vectra c 3.2.
No kalliiksi ei kyllä voi haukkuarausku72 kirjoitti:Jos ei sininen väri miellytä, niin voihan sen aina maalata mielensä mukaan...Pasi87 kirjoitti:Muuten ihan hienot,paitsi tuo sininen väri! Ei oikein mun silmään tuppaa tuo sininen noissa valoissa käymään.Siis tarkoitan tota sinistä kehystä...
Ja kun ottaa huomioon noitten hinnan, ni ei paljon voi valittaa..tossahan tulee kaikki johdot, sulake, kytkin ja rele mukaan ja jos niille laskis vaikka 5€ hinnaksi, ni yhdelle valolle jää hinnaksi vaivaset 10€ joka on vähän...
Volvo V70 2006 D5244T4+M66