Olin vaihtamassa ohjausvaihteen suojakumeja ja samalla putsaamassa tota. Noh, otin sit Sen "ohjaus systeemin"(siis sen jossa ohjausakseli ja joka siirtää ohjaus liikkeen sivuttaiseksi) irti hammastangosta. Onkohan mitään väliä missä asennossa tää ohjaus akseli pitää olla kun sen laittaa takas? Siinä päässä on pieni täplä ja jotain numeroita. Toivottavasti joku tajusi tost selityksest jotai.
Pikaista vastausta odotellessa...
Ohjausvaihteen kasaus?
-
shishkebab
- 'Admiral'

- Viesti:
-
shishkebab
- 'Admiral'

- Viesti:
-
shishkebab
- 'Admiral'

- Viesti:
Nyt et oo ymmärtäny kysymystä. Siis mulla on toi ohjausvaihde tossa pöydällä puoliks auki. Enään puuttuu ton hammastangon laittaminen hammaspyörään. Kun en tiiä onks sil mitää välii missä asennossa ton hammaspyörän pitää olla. Nimittäin kun sitä pyörittää ja kattoo lähintä liitosta mihi tehostajan putki tulee, ni siel aukee joku kanava aina kaks kertaa pyöräytyksen aikana. Hitto. Vaikee selittää. Noh,pitänee vaa kokeilla. Jos se vaa ei skulaa ni ei oo kauheen kiva repii taas tota irti.
Opel on POP!
-
shishkebab
- 'Admiral'

- Viesti:
Kiitos ata sähköpostista...pitänee rupee suomentaa. Ainakaan alfamerin ohjekirjassa ei puhuta mitään tuosta ohjausvaihteen kasauksesta. Toivottavasti tosta löytyis ees pientä vinkkiä....Jos ei muuta niin viikonloppuna pitää kokeilla tota et onko sillä mitään väliä miten sen laittaa...sen jälkeen ku saan ton kuntoon opeli menee hitsaukseen...ja sen jälkeen maalaukseen. Sit on taas kunnossa muutaman vuoden. Oon joutunu ajaa mutsin 206 pögötil tän ajan ku oma opeli on ollu seisomas pihas, ja ei voi muuta sanoo ku et on iha ylitehostettu verrattuna vectraan. On jo ikävä oman auton ajo-ominaisuuksia...toivottavasti saan sen nopeesti ajoon,,, 
Opel on POP!