Pakko kysyä, mutta miksei autoa voi kuvata valossa? Liikaa ruostetta? Eipä sitten käsitetä väärin, ihan nätiltä katiskalta tuo näyttää, mutta valoisia kuvia olisi vain mukavampi katsella (näkisi autonkin paremmin).
eläpä naputa kuvaamisesta.
Ei oo käytössä ku kännykän kamera, ni eipä sillä kovin moisiin ihmeisiin pysty.
Ja siitä kuvausajasta, ni noi kuvat nyt on otettu lähinnä noita valoja silmällä pitäen. Kyllähän niitä päivä kuviakin voi ottaa kuhan sattuu vaan sopivat senssit. näkyy sitten ne kaikki ruosteetkin.
joo eli nyt saatiin ratio puoleen pikkasen parannusta. Vaikeuksien kautta voittoon sain vihdoin ton clarionin dvd pyörittimen. Johotja oli niin pirusti, mutta hanskalokeron irrottamalla soitin asettu suhteellisen nätisti paikoilleen.
Pahoittelen edelleen kuvien huonoa laatua. Näky muuten olevan tossa clarionin soittimessa että se punanen ja keltanen johto piti vaihtaa ristiin, hävitti muuten ne asetukset kun otti virta avaimen pois lukosta. Seuraavana päästäs varmaan mallailee kesärenkaita alle, ja suunnitteleen mitä kaarille tehdään et mahtuu rattaat pyörimään. [/img]
Livenä ihan nätti muuten mutta takavalot joksii muuks ja lintulauta pois kontin luukusta... Nämä omia mielipiteitä Deltalla Kuopiossa näky tänään auto pojottavan
Edit: harvinaisen v****mainen nostoo tuotakii autoo ilmaan nosturilla
makedeus kirjoitti:Livenä ihan nätti muuten mutta takavalot joksii muuks ja lintulauta pois kontin luukusta... Nämä omia mielipiteitä Deltalla Kuopiossa näky tänään auto pojottavan
Joo, oli se laakerin vaihto ja sit se raidetangonpää. Eihän toi helpoimmasta päästä oo nosturille ajella, mut oon kyl mietiskelly et miks noi korjaamot harvemmin laittaa sellasia nostureita minne ei pääse ku traktorilla. Olis sellanen joka laskeutuu ihan lattian tasalle. Ei ainakaan kuopiosta löydy kovin montaa paikkaa. Se delta auton pikahuolto on yks helvetti, ku se pihakin sellanen luiska.
Takavaloiks oon miettiny sitö ledi vaihtoehtoo, mut ei noi vakiotkaan nyt ihan perseestä olis. Lintulauta kyllä on ja pysyy
makedeus kirjoitti:Livenä ihan nätti muuten mutta takavalot joksii muuks ja lintulauta pois kontin luukusta... Nämä omia mielipiteitä Deltalla Kuopiossa näky tänään auto pojottavan
Joo, oli se laakerin vaihto ja sit se raidetangonpää. Eihän toi helpoimmasta päästä oo nosturille ajella, mut oon kyl mietiskelly et miks noi korjaamot harvemmin laittaa sellasia nostureita minne ei pääse ku traktorilla. Olis sellanen joka laskeutuu ihan lattian tasalle. Ei ainakaan kuopiosta löydy kovin montaa paikkaa. Se delta auton pikahuolto on yks helvetti, ku se pihakin sellanen luiska.
Takavaloiks oon miettiny sitö ledi vaihtoehtoo, mut ei noi vakiotkaan nyt ihan perseestä olis. Lintulauta kyllä on ja pysyy
Joo, ne pikahuollon nosturit ON kyllä perseestä. vakio autoillakii joskus ryykkii Mutta semmoset ajosilta nosturit kun A-katsastuksessa olis jees, lattian tasalla(nosturi syvennösessä)