Korjaamolasku....
Korjaamolasku....
Käytin ooppelia korjaamolla ja lasku tipahti postiluukusta
Vaihdettu:
Paineasetelma, kytkinlevy, painelaakeri, silmälaakeri, kampiakselinstefa, Etuakseliston puslat, kuljettajan saranatapit, termostaatti, moottoriöljyt ja suodatin, laatikkoöljyt...
Tehtävät: hinta kpl summa
Kykinasetelma+vaihteisto irroitus ja asennus 15.00 3 45.00
Termostaatti sama 15.00 0.5 7.50
Etuakseliston puslat sama 15.00 2 30.00
Varaosat:
Laatikko + moottoriöljyt 92.80
yht: 175.30 sis ALV 22
Osat oli itse hommattu...
ei paha minusta
Vaihdettu:
Paineasetelma, kytkinlevy, painelaakeri, silmälaakeri, kampiakselinstefa, Etuakseliston puslat, kuljettajan saranatapit, termostaatti, moottoriöljyt ja suodatin, laatikkoöljyt...
Varaosat:
ei paha minusta
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
Re: Korjaamolasku....
Wtf?Jari79 kirjoitti:Käytin ooppelia korjaamolla ja lsku tipahti postiluukusta
Vaihdettu:
Varaosat:
ei paha minusta
Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.
Niin, todellakin, kuka tekee töitä tuohon hintaan? Taitaa joku jäädä ilman osuuttaan, kuten verottaja..ITR-500 kirjoitti:Missä korjaamolla on 15e/h
Minulla omegaan kytkinlevynvaihto 200e, 4h oli mennyt aikaa.
Merkkiliikkeissä ja muissakin Bosch ym. korjaamoilla kun saa nykyään varautua maksamaan 60 euroa tunnista. Eihän se tee kuin euron minuutilta..
Kyllä ne Hyvinkäällä (opeli) ainakin laittaa laittaa laskua postissa tulemaan.=Pasi= kirjoitti:Ainakin itse oon joskus laskun pyytänyt huollosta, ihan opel merkkiliikkeestä.. tosin laskun sai tiskiltä käteen.TJT kirjoitti:Niin ja mikä korjaamo lähettää laskun postitse?
Aika pitkälti joutunut ennen auton luovutusta taskua kaivamaan...
Irmscher DTM Edition Coupe -03
taisin johtaa pikkasen harhaan...
semmonen kuin Länsi-pirkanmaan koulutusryhmä Ammati-instituutti Iisakki
eli onko toi nyt ammatikoulu suomeksi...
tuola on muutaman ooppelin antanut kasata... esim.. 20xe suoristettiin kampiakseli ja laitettiin muutenkin motti kuntoon... ei maksanut mitään kun joku teki sen opinnäytetyönä... ja sillä ajettiin sen jälkeen 60tkm ilman mitään.. öljyt tietty vaihdettiin
semmonen kuin Länsi-pirkanmaan koulutusryhmä Ammati-instituutti Iisakki
eli onko toi nyt ammatikoulu suomeksi...
tuola on muutaman ooppelin antanut kasata... esim.. 20xe suoristettiin kampiakseli ja laitettiin muutenkin motti kuntoon... ei maksanut mitään kun joku teki sen opinnäytetyönä... ja sillä ajettiin sen jälkeen 60tkm ilman mitään.. öljyt tietty vaihdettiin
-
astramaani
- 'Diplomat'

jaahas..teuvalla,ettei olis mun isseestä kyse...Lurttinen kirjoitti:öö, mää oon luullut, että kutakuinkin kaikista vähänkin isommista korjaamoista saa tarvittaessa laskun mukaan.
Tietääkseni Opelin liikkeistä saa ja ainakin pieni nyrkkipaja Teuvan kunnassakin on valmis sellaisen kirjoittamaan.
Exät, Ascona b, Astra f, Vectra b, Vectra C, Zafira 1,7cdti Nyk. Astra j 1.6cdti
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
En nyt muista nimeä varmaksi, kun ei ole kuittia, mutta olikohan se "mäntylän autohuolto" tjsp, voin katsoa nimen tarkemmin uudenvuoden jälkeen, kun on se kuitti töissä...astramaani kirjoitti:
jaahas..teuvalla,ettei olis mun isseestä kyse...
Se pieni pulju siinä kauhajoelta tullessa vasemmalla puolella just ennen Teuvan risteystä.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
-
astramaani
- 'Diplomat'

Lurttinen kirjoitti:En nyt muista nimeä varmaksi, kun ei ole kuittia, mutta olikohan se "mäntylän autohuolto" tjsp, voin katsoa nimen tarkemmin uudenvuoden jälkeen, kun on se kuitti töissä...astramaani kirjoitti:
jaahas..teuvalla,ettei olis mun isseestä kyse...
Se pieni pulju siinä kauhajoelta tullessa vasemmalla puolella just ennen Teuvan risteystä.
juu juu..ei oo isseen paja,toyotan huolto..entie onko virallinen huolto enää..minkäs takia siel oot vieraillu ja millä autolla?
Exät, Ascona b, Astra f, Vectra b, Vectra C, Zafira 1,7cdti Nyk. Astra j 1.6cdti