Helkkarin hyvä kyssäri osaamatta antaa vastaustaama kirjoitti: Minkä takia jotkut luulee että on laillisempaa puhua kännykkään ajon aikana, kun ajaa 20km/h alle nopeus rajoituksen?
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
No mistäs johtuu kun on 100 lätkä ja edellä ajava menee sitä 86-95 km/h , ja kun alkaa ohituskaista niin se edellä ajava meneekin sitten jo 100-110 km/h. Ja kun ohituskaista loppuu, niin taas alkaa se mateleminenSteku kirjoitti:Helkkarin hyvä kyssäri osaamatta antaa vastaustaama kirjoitti: Minkä takia jotkut luulee että on laillisempaa puhua kännykkään ajon aikana, kun ajaa 20km/h alle nopeus rajoituksen?
^
Siis toi on niiiiiin ärsyttävää. Siitäkin on ihan tuore muisto kun (yllättäen SKODA-kuski) joku törppö teki just tota. 80 alueella 70 ja kun tuli 100 ja ohituskaista niin heti lappu lattiaan ja 120... Mistäköhän keksis jonkun hyvän kostotoimenpiteen moisille ääliöille.. toisaalta vois ehkä yrittää itse ottaa rauhallisemmin. Toisinaan meikäläinen kuumenee ratin takana vähän turhankin helposti
No, ainakin tulee testattua useasti, että auton töötti toimii....
Siis toi on niiiiiin ärsyttävää. Siitäkin on ihan tuore muisto kun (yllättäen SKODA-kuski) joku törppö teki just tota. 80 alueella 70 ja kun tuli 100 ja ohituskaista niin heti lappu lattiaan ja 120... Mistäköhän keksis jonkun hyvän kostotoimenpiteen moisille ääliöille.. toisaalta vois ehkä yrittää itse ottaa rauhallisemmin. Toisinaan meikäläinen kuumenee ratin takana vähän turhankin helposti
No, ainakin tulee testattua useasti, että auton töötti toimii....
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Meillä on veikkailtu että pari vuotta aikaisemmin. Eli ite oon ikäistäni kolmisen vuotta nuoremman näköinen jolloin 31-vuotiaana näytän 28:lta ja 26,5v sisko on 25v synttäreiden jälkeen edennyt tuplavauhtia eli on käytännössä 28.maritus kirjoitti:Sitten kun nainen on 28,6491 vuotta... Tää oli mun arvioTimotee kirjoitti:Sanoinkin että käytännössä. Eli siis kun nainen kurpahtaa just sen 25 täytettyään ja alkaa näyttää ikäistään miestä vanhemmalta. Niin koska se suunnilleen ottaa vajaan viisi vuotta vanhemman miehen kiinni?
Ei, kun se sun siskos on vieläkin 25Timotee kirjoitti:Meillä on veikkailtu että pari vuotta aikaisemmin. Eli ite oon ikäistäni kolmisen vuotta nuoremman näköinen jolloin 31-vuotiaana näytän 28:lta ja 26,5v sisko on 25v synttäreiden jälkeen edennyt tuplavauhtia eli on käytännössä 28.maritus kirjoitti:Sitten kun nainen on 28,6491 vuotta... Tää oli mun arvioTimotee kirjoitti:Sanoinkin että käytännössä. Eli siis kun nainen kurpahtaa just sen 25 täytettyään ja alkaa näyttää ikäistään miestä vanhemmalta. Niin koska se suunnilleen ottaa vajaan viisi vuotta vanhemman miehen kiinni?