Hensku kirjoitti:Joo-o! Arvatkaa vaan kuinka paljon kuulen yhdennäköisyydestä
Mä lähetän sulle Miss Kovis leffan niin signeeraa se mulle.
EDIT: Tää ei oo flirttailua, mutta Sandra oli ihan mun ykkösnainen tuossa "joitain" vuosia sitten kun en ollut vielä ukkomies... Jostain Suosikki -lehdestä oli joku julistekkin seinällä.
Santra kuului joskus munkin näyttelijäsuosikkeihin Ja tuota Pakara-Hannaa on kuultu myös jonkin verran toisinaan..
Edit: uniquen avataressa oleva murre näyttää ihan samanlaiselta pitkäkuonolta kuin meidän sakemanniherra.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Nonii nyt se on sitten meikäläisenkin lärvi taas avatarina,jottei ihan karmaisevaks menis niin pistin sitten kuvan jossa näkyy tuota pikkuprinsessaakin hiukan
Hensku kirjoitti:Emmä kyllä onneks suoraan osaa lisätä Kyllä niitä netissä on, kuvan liittämistä suoraan foorumille en edes yritä
Eihän siinä tarvi muuta kuin vistiä kirjoittessa klikata kohtaa IMG joka on siinä fontin/tekstin muotoilukohdassa toiseksi viimeisenä, lisätä kuvan osoite (esim.www.santrapullok.com/hensku.jpg) ja painaa uudelleen samaa kohtaa, jossa lukee nyt IMG*.
Ihan oikein teit, mutta noiIRC-kuvia ei oikein pysty laittaan. Tarvi olla kai sellainen sivu missä ei ole kuin pelkkä kuva, eli päätteenä joku .jpg tai .gif. Empä itsekään noita asioista haltsaa...
Mutta anyways yhdennäköisyys Santraan on kyllä huomattava! Lähetä seiskaan jos vaikka saat jonkun rahapalkinnon. <-Suosittelen!