Kait se menee kun sen saa laitettua jopa D-kadettiin ilman suurempia ongelmia. Lämmityslaitteen kanssa tulee ongelmia. Kannattaa ottaa sekin kokonaisena astrasta.
Niin ja D-Kadetissa virtalukko jää hieman taakse, että avainta ei saa kunnolla käännettyä. Eli pitää ottaa laudasta palaa pois.
On 2003-05-15 12:37, JJ wrote:
Meneehän sinne g astrankin kojelauta
joo näin olen myös kuullut mutta siihen on vaikeempi istuttaa tota digimittaria kuulemma?? tää on tätä kun tietämätön neuvoo kokematonta tekemään tarpeetonta...
On 2003-05-15 12:37, JJ wrote:
Meneehän sinne g astrankin kojelauta
joo näin olen myös kuullut mutta siihen on vaikeempi istuttaa tota digimittaria kuulemma?? tää on tätä kun tietämätön neuvoo kokematonta tekemään tarpeetonta...
Kyllä sen digimittariston asennuskin sinne onnistuu, sehän ei ole kuin omasta halusta kiinni se asennus ja jokatapuaksessa mä jättäisen sen digimittariston pois. Ja eikö se F astrankin kojelaudan asennus ole yhtä tarpeetonta kuin G astrankin, sama vaiva niissä on, kiinnikkeet joutuu tekeen uusiksi. Itse laitoin C-Ascoon Calibran kojelaudan, työn ja tuskan takana sekin oli, mutta hyvinhän tuo nyt istuu siinä ja oon tyytväinen talven aikaan saannoksiin. B-Vectran kojelaudan asennuskin ois ollut yks vaihtoehto mutta sitä ois joutunu kaventaan aika reilusti tai sitten tuo G astran mutta päädyin tuohon kun se tuli sisutan mukana. Pikkuvinkkinä muille lukijoille joilla on A-Vectra, B-Vectran kojelauta sopii leveydeltään A-malliin.