ihme vika tuo moottorihäiriövalon palaminen kun se ilmenee vaan silloin tällöin . eli välillä tekee niin että valo vaan välähtää kerran ja auto töksähtää mutta pysyy käynnissä , välillä valo taassen saattaa vaan välähtää aiheuttamatta mitään . silloin tällöin valo myös saattaa palaa pitemmän ajan putkeen tämän vaikuttamatta mitenkään ainakaan näkyvästi , kun palaa pitempään niin ajossa ku heittää moottori jarrutukselle tai vapaalle niin valo sammuu mutta syttyy heti ku painaa kaasua ? .vikakoodit luettu ja antoi low voltage mutta ainakin mittarin mukaan akussa ois puhti tallessa , eikä ajossakaan mittarin mukaan jännite seilaa .eikä latauksen valo syty .
missä vois olla vika , onko muilla ollut samoja oireita
moottorihäiriö valo palaa calibrassa
moottorihäiriö valo palaa calibrassa

Astra opc-line
Niin mistä antoi sen low voltage?
Voi meinaan antaa sen lähestulkoon mistä tahansa moottorinohjauksen anturista, tai sitten akusta/laturista.
Kerro ny se vikakoodin numerokin minkä antoi.
Voi meinaan antaa sen lähestulkoon mistä tahansa moottorinohjauksen anturista, tai sitten akusta/laturista.
Kerro ny se vikakoodin numerokin minkä antoi.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
En tiedä löytyykö 8-venttiillisestä samaa johtoa/liitintä kuin 16-venasesta, lähtee jostain imusarjan alta ja siinä on muistaakseni viisi pinninen liitin suunnilleen vaihdelaatikon päällä. Mulla oli vika siinä, luultavasti jonkinlaista hapettumaa ja huonoa kontaktia. Ensin oli satunnaista vikavaloa ja sitten joka kerta kierrosten noustessa yli 3000. Liittimen irrotus ja kytkeminen muutaman kerran ja vika oli poissa. Pitemmän aikaa luultavasti ollu huono kosketus kun käynti parani ja alavääntö lisäänty huomattavasti, huipputehoja on talvella vaikea vertailla... 
Toi moottorinvikavalo on yks v...n arpalippu...Mulla se on monet kerrat palanut ja joka kerralla eri vikaa valittelee kun koodit lukee..Auto on toiminut joka kerta kun valo on palanut täysin moitteetta ja kiertänyt aina sen maagisen 4500rpm yli ihan normaalisti..Olen vakavasti harkinnut vikavalonpolttimon poistamista
en viitsi enään edes koodeja lukea ku ei siitä tunnu mitään hyötyä olevan.