eli tuo kuskinpuoleinen sähkölasi pätkii hyvin usein kun sitä laskee... eli laskee sillai portaittain ei sillai yhtäkyytiä... mut välillä ehkä 1/15 laskee normaalisti..
onko vika siinä kortissa vaiko missä... Toinen ohjainkortti oli mut se ei sanonut mitään kun vaihdoin sen..
A.omegan sähkölasit...
Tuo ei liene ratkaisu asiaan kuitenkaan. Ainakaan jos vika on samanlainen ku mun ex-omegassa, eli vaikka nappia piti pohjassa niin lasi pätki kulkuaan siltikin. Todennäköisesti ohjainkortti on sökö. En sitten osaa sanoa että pystyykö vanhan korjaamaan vai pitääkö hommata purkuautosta uusi tms.tto kirjoitti:"opeta" se lasi. Aja se alas pitäen nappi pohjassa niin kauan, että oven sisältä kuuluu pieni naksahdus sen jälkeen kun lasi on alhaalla. sama ylöspäin.
Tämän jälkeen lasi toimii normaalisti.
Sellainenkin tuli mieleen, että voisiko olla mahdollista että lasin mekanismit ovat niin jumissa että lasi pysähtelee luullessaan että välissä on jotain?
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
Yleinen vika. Mulla on takalasit ollu 10 vuotta jumissa. En viitsi korjata.
Mulla teki kuskin lasi saman joskus. Vika löytyi nostimen moottorin toisessa päässä olevasta tunnistimesta, mihin menee piuha. Hain romiksesta ehjän mekanismin ja vaihdoin sen tilalle.
Vinkki: Älä yritä laittaa takalasin nostimen moottoria etulasin nostimelle. Ei sovi
Mulla teki kuskin lasi saman joskus. Vika löytyi nostimen moottorin toisessa päässä olevasta tunnistimesta, mihin menee piuha. Hain romiksesta ehjän mekanismin ja vaihdoin sen tilalle.
Vinkki: Älä yritä laittaa takalasin nostimen moottoria etulasin nostimelle. Ei sovi