Automaalaamo tampereelta.

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Spuge
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Spuge »

Tietääkö kukaan hyvää automaalaamoa tampereen seudulta? Tarvis maalata puskurit+takakaarien pellit. Plussaa olis maalatun pinnan vanhentaminen/ mahdolliset peltityöt.
JaneZki
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JaneZki »

En mä tiä onko hyvä mut kaverit on saanu iha hyvää jälkee ja onnistuu peltityötkin eikä oo mun mielestä pahan hintane... konetyö Hakala Kuljussa... jos haluat numeron ni voin antaa sen privana sulle!
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Kangasalla eräs pikkufirma tekee suht halvalla ja hyvän jäljen, tai vaihtoehtoisesti Oinonen Tampereelta...

Viesti Kirjoittaja Spuge »

Kiitos vaan tiedoista. Mutta kyllä se maalaamo saa olla kalliskin kunhan tekee hyvää jälkeä. Halpaa ja hyvää on turhaa etsiä :smile:
JaneZki
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JaneZki »

Niin kuin sanoin hakalassa tehdään hyvää jälkee mut ei oo pahan hintanen mun mielestä!!!!! Mut jos haluat maksaa paljon huonosta ni mikäs siinä...
Ajattelin itte maalauttaa siä auton ens talvena!

<font size=-1>[ This Message was edited by: JaneZki on 2003-05-05 17:08 ]</font>
blueranger
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja blueranger »

Kaveri tiesi kertoa, että kuulemma SH-autofixi tekisi hyvää jälkeä. Sijaitsee Ruskon teollisuusalueella ja yht. tiedot löytyy linkistä: http://www.yritysverkko.com/t756a1668.html
Olen itsekin sinne suuntaamassa parin pintanaarmun fixaamisen vuoksi...
Vastaa Viestiin