Ei nyt tän päivän puolella mutta kaupassa käydessä joku oli parkkeerannut Dodge Nitron mun kylkeen. Hetken sitä autoa pällisteltyä teki melkein mieli jäädä odottelemaan kuskia, että mimmonen kaveri kuskaa autoa joka on edestä rumempi kuin roskatynnyri ja takaa näyttää ihan hummerilta... Onkohan noita myyty paljonkin? Jotkin ryslerit on tosiaan mun mieleen, esim 300C, 300M ja toisiks uusin Sebring, mutta tuo oli jotain ihan muuta...
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
mimmix kirjoitti:Ei nyt tän päivän puolella mutta kaupassa käydessä joku oli parkkeerannut Dodge Nitron mun kylkeen. Hetken sitä autoa pällisteltyä teki melkein mieli jäädä odottelemaan kuskia, että mimmonen kaveri kuskaa autoa joka on edestä rumempi kuin roskatynnyri ja takaa näyttää ihan hummerilta... Onkohan noita myyty paljonkin? Jotkin ryslerit on tosiaan mun mieleen, esim 300C, 300M ja toisiks uusin Sebring, mutta tuo oli jotain ihan muuta...
Kaverilla on tuollainen, mun mielestä erittäin onnistuneen näköinen teos niin sisältä kuin ulkoakin
Joku valkoinen tuning-auto (honda, lexus, mitsu tms.) Venäjän kilvissä, jossa oli kirkkaat takavalot. Siis polttimotkin. Oli hiukan häiritsevää ajella perässä pimeällä.
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Tänään Tampereen Hämeenkadulla keltainen Lamborghini Gallardo Spyder mustalla rättikatolla. Siinä oli vielä koerekkarit, että taisi olla ihka uusi. Oli parkissa Teerenpelin edessä. Ihan kiva varsinkin talviautona! (Ei ollut sama yksilö, joka on liikkunut Joensuun suunnalla)
eilen iltapäivällä Hellsingissä bulevardilla uus Audi RS6
ja kuola valu...
Manta A 2.4 -72
Toyota Soarer "Herra Soarer" 1JZ-GTE -91 ja Toyota Soarer "Supersoaker" 2JZ-GTE -94
http://www.teamkad.com/ http://koona-paivakirja.blogspot.com/
Tuli tuossa huomattua että tossa melkein vastapäätä jotain mönkijöitä myyvässä hallissa näytti olevan sisällä uusikoppainen Mersu SL, Corvette C3 ja Corvette C5... ja noiden lisäksi myös Mondeo... C5:ssä oli suomalaiset kilvet, C3:ssa ja SL:ssä ei ollut kilpiä ollenkaan. Nuo eivät olleet siis liikenteessä, mutta itse olin...