Astran jarrut

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

Niin mulla on noi takajarrut alkaneet pitää sellaista vikinää,onkos tämä nyt se tyyppi vika ? Jarrutettaessa ei kuulu mitään , mutta kun jarrusta irrottaa niin pienellä nopeudella (kaupungissa) kuuluu sellainen tasaisen väliajoin "vik-vik-vik"
Yli 30-40km/h vauhdissa ei kuulu mitään ja se vikinä häviää alle 100metrin ajon jälkeen ja tulee takaisin vasta seuraavassa jarrutuksessa.

Palatko vaihtoon vai mitä ?
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

Sehän on siis Astran tyyppivika toi takajarrujen vinkuminen ym. Ainakin mulla ilmeni samaa molemmissa coupeissa,jälkimmäisessä jo muutaman tuhannen kilsan jälkeen..joten samaa vikaa ilmenee oli kyseessä sitten pakasta vedetty tai jo vähän ajettu Astra.
Muistaakseni tästä on ollu juttua aikaisemminkin joten koitapa searchia.

"nää nyt on just tällasia ooppelin vikoja minkä takia ei kannata ooppelia hankkia..tai jos on hankkinu niin on korkea aika luopua"

T "mersu-miäs" :smile: :smile: :smile:
soppa
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja soppa »

On 2003-05-15 16:21, Zeni wrote:
Niin mulla on noi takajarrut alkaneet pitää sellaista vikinää,onkos tämä nyt se tyyppi vika ? Jarrutettaessa ei kuulu mitään , mutta kun jarrusta irrottaa niin pienellä nopeudella (kaupungissa) kuuluu sellainen tasaisen väliajoin "vik-vik-vik"
Yli 30-40km/h vauhdissa ei kuulu mitään ja se vikinä häviää alle 100metrin ajon jälkeen ja tulee takaisin vasta seuraavassa jarrutuksessa.

Palatko vaihtoon vai mitä ?
Juu palat vaihtoon ja laitat itse uudet. Ei kannata sen takia viedä huoltoon. Mulla ainakin loppui kaikki kitinä ja vinkuminen kun vaihdoin tarvikepalat, eikä maksanut paljoa
Astra G sport 2.0 16v
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

Oiskohan tollaset EBC Greenstuffit ihan O.K:t ? Kunhan ei huonommaksi mene.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
pkh
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja pkh »

Ainakin g-mallin astraan on takuuseen asennettu "korjaussarjoja" takajarruihin juuri tuon vinkumisen takia.
soppa
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja soppa »

On 2003-05-16 13:47, pkh wrote:
Ainakin g-mallin astraan on takuuseen asennettu "korjaussarjoja" takajarruihin juuri tuon vinkumisen takia.
Tuosta on ollut puhetta aikaisemmin, mutta en menisi takuuseen niiden toimivuudesta...ei välttämättä poista ongelmaa mutta jokainen on tapauskohtainen...
Oiskohan tollaset EBC Greenstuffit ihan O.K:t ? Kunhan ei huonommaksi mene.
On varmaan ihan hyvät palat, itse hain vain varaosaliikkeestä palat ja en edes muista minkä merkkiset. Mitään vinkumista ei sen jälkeen ole kuulunut.
Astra G sport 2.0 16v
Vastaa Viestiin