Saa nähdä millä hinnalla tuo menee,,kyll näyttäis et myyjä on tosissaan on tuo hinta laskenut
Veikkauksia?Voishan tosta itellekin hakea sitten kun hinta sopiva
Onkohan lunastettu kun on kolaroitu? Jos II-kilpinen niin itse unohtaisin. Kannattaa selvittää onko syöttöpumppu vaihdettu, sillä 2000€:n lisäkustannuksen saavat tuon auton hinnan nousemaan aika julmasti... Muutoinhan toi on karvalakkimalli johon on laitettu toinen vilkunviiksi jotta vakionopeussäädin on saatu toimintaan. Ajotietokonetta tuossa ei pätöisi olla, ainoastaan pieni TID- näyttö.
Janne M kirjoitti:Jaa jos auton kertaalleen lunastettu? Ihan varmasti vaikuttaa auton arvoon.
no vaikuttaa ja vaikuttaa.. mut mitä se nyt liittyy kun sanoit että sie unohtaisit? ja tuosta auton arvosta, ei se kuitenkaan autosta ilmasta tee niinkuin jotkut kuvittelee..
Itse kun en kolaroitua autoa ostaisi, siksi kirjoitinkin että itse unohtaisin.
Liikkeethän eivät välttämmättä ota moista tekelettä edes vaihdossa.Itse jos tekisn kolariauton niin se olisi asia erikseen, tekisin silloin auton itselleni. Tapanani kun ei ole kiintyä mihinkään autoon, siksi vaihdankin niitä 2-4 kertaa vuodessa.
Itse en kyllä pidä lokasuojakolhua minään kolarina .Vanhemmassa autossa ei 2-kilpisyys niin paljoa vaikuta,tuskin ketään enää kiinnostaa jos auto ostetaan halvalla ja puhtaasti käyttöön.
Ilmastoinnin puute on paha puute,itse oon sitä mieltä että hinta alkaa 3:lla kun kauppa alkaa käydä.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
En olekkaan niin väittänyt. Sanoin vaan jos on II-kilpinen niin itse unohtaisin.
Vaikka ei olisikaan kolaroitu, niin ehkä hieman ylihintainen. Itse ostin vuosi sitten yhdellä 2 omistajalla olleen CDX varusteisen moisen farkun 3500€:lla, syöttöpumppukin oli juuri vaihdettu. Tuo on maksimissaan mielestäni 3000€:n auto.
No pointtihan on siinä että myyjä tuossa lupaa pudottaa hintaa satasen päivä.Eli eiköhän tuo ylihintaisuus poistu melko nopeasti ja sopiva hinta löydy.
No tuolla nettiautossa on kuitenkin ilmoituksia joissa vastaavista pyydetään pari tonnia enemmän,mikään ei ole niin helppoa kuin löytää väärin hinnoiteltu auto,oikein hinnoitellut taas menevät nopeasti.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.