sumuvalo liitin ongelma

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
papanaluukku 4ever
'Admiral'
'Admiral'

sumuvalo liitin ongelma

Viesti Kirjoittaja papanaluukku 4ever »

onkoha muilla ollu samanllasta ongelmaa b vectran sumuvalois että toinen liitin on erilainen ku toinen olen yrittänyt ettiä toista piuhaa mutta ei sinne eteen tuu mitää. nii ja tosiaan olen hommannut sumuvalot mototnetistä
nuu6
'Kapitän'
'Kapitän'

Re: sumuvalo liitin ongelma

Viesti Kirjoittaja nuu6 »

Muistakko oliko valot DEBO-merkkiset..

Nyt täälä pähkailen saman asian kans,oon löytäny puskurin alta yhen johon joka vissiin on sumarin johto mut umpion pistoke pahasti erilainen..Sopikone motonetin lyhdyt ees oikeeseen paikkaan puskuris.En oo vielä repiny puskuria irti mut tossa lomalla pitäis laittaa.

Tietäis vaan ettei turhia revi,veis takas kauppaan jos ei kerta pistokkeet sovi.
opel-blitz
vilzu88
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja vilzu88 »

kyllä ne sopii ainakin mulla en tiedä sittä mikä tos on ollu onglmana.
nuu6
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja nuu6 »

vilzu88 kirjoitti:kyllä ne sopii ainakin mulla en tiedä sittä mikä tos on ollu onglmana.

En tiedä sitten oliko mulla oikea johdonpää/pistoke mihin yritin sitä lyhtyä laittaa,se johdon pätkä kyl oli siinä just kuskin puolen sumarin paikkeilla.

(autossa ei tällähetkellä ole sumuvaloja)

No pitää lomalla kattoa sitte tarkemmin kun repäsee puskurin irti et mitä viritelmiä sinne saa rakentaa..
opel-blitz
ascona_c
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja ascona_c »

Jos se kuskin puoleinen johto on erilainen, niin erittäin todennäköisesti olette katsoneet sitä lasinpesunesteen määräanturin johtoa, joka ei takuulla passaa sumuvaloon.

Kyllä ne sumarin piuhat on ihan samanlaiset molemmilla puolilla.
Vastaa Viestiin