Millaista paluuletkua käytät?
Millaista paluuletkua käytät?
Itse oon ostanut tuon Opelilta,on kyllä arvokasta n. 30 euroo metri.Metrissä on kyllä ylimääräistä mut ku ei aina muista sitä tarkempaa mittaa.
On tuo muoviletku kyllä hyvä laatuisen näköistä,,sanoikohan tuota kaksikerrosletkuksi?
Tietty halvempikin vois mennä...
On tuo muoviletku kyllä hyvä laatuisen näköistä,,sanoikohan tuota kaksikerrosletkuksi?
Tietty halvempikin vois mennä...
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
- Ooppelimies
- 'Diplomat'

Joulukuussa ostin varaosalikkeestä amerikkalaista poltoaineletkua 4 euroa/metri. T-kappaleita en ole katsonut tarpeelliseksi vaihtaa. Hapertuuko ne, vai miksi niitä vaihdatte?
Letkujen vaihto on muuten helpooa, mutta viimeksi yksi oli niin tiukassa, että lektu katkesi sitä väkivalloin irti kiskoessa. Sitten olikin aika homma saada se tumppi pois liitimen ympäriltä. Kannattaa siis irrotella vanhat letkut kärsivällisyydellä eikä voimalla.
T: hannujuhani
Letkujen vaihto on muuten helpooa, mutta viimeksi yksi oli niin tiukassa, että lektu katkesi sitä väkivalloin irti kiskoessa. Sitten olikin aika homma saada se tumppi pois liitimen ympäriltä. Kannattaa siis irrotella vanhat letkut kärsivällisyydellä eikä voimalla.
T: hannujuhani
hannujuhani
- Ooppelimies
- 'Diplomat'

-
astramaani
- 'Diplomat'

itse ku ekan kerran vaihdoin putket ni jätin t-palat vaihtamatta..virhe..ne muoviletkut oli ni lujas et joku pala sai halkeaman..tihkaasi aamulla et sai käyntiinOoppelimies kirjoitti:Eikai ne T-liittimet siellä mihinkään kulahda, luulisin.
Itse kuitenkin katsoin, että saan nukuttua yöni paremmin sijoittamalla liittimiin kokonaisen euron.
Exät, Ascona b, Astra f, Vectra b, Vectra C, Zafira 1,7cdti Nyk. Astra j 1.6cdti
- lotuszafira
- 'Admiral'

astramaani kirjoitti:itse ku ekan kerran vaihdoin putket ni jätin t-palat vaihtamatta..virhe..ne muoviletkut oli ni lujas et joku pala sai halkeaman..tihkaasi aamulla et sai käyntiinOoppelimies kirjoitti:Eikai ne T-liittimet siellä mihinkään kulahda, luulisin.
Itse kuitenkin katsoin, että saan nukuttua yöni paremmin sijoittamalla liittimiin kokonaisen euron.
Haitko letkut Juurakolta, vai Salmin Heikiltä vai ihan Seinäjoelta asti?
-
astramaani
- 'Diplomat'

-
astramaani
- 'Diplomat'

ketäs nämä juurakko o ja salmilotuszafira kirjoitti:astramaani kirjoitti:itse ku ekan kerran vaihdoin putket ni jätin t-palat vaihtamatta..virhe..ne muoviletkut oli ni lujas et joku pala sai halkeaman..tihkaasi aamulla et sai käyntiinOoppelimies kirjoitti:Eikai ne T-liittimet siellä mihinkään kulahda, luulisin.
Exät, Ascona b, Astra f, Vectra b, Vectra C, Zafira 1,7cdti Nyk. Astra j 1.6cdti
- lotuszafira
- 'Admiral'

astramaani kirjoitti:ketäs nämä juurakko o ja salmilotuszafira kirjoitti:astramaani kirjoitti:itse ku ekan kerran vaihdoin putket ni jätin t-palat vaihtamatta..virhe..ne muoviletkut oli ni lujas et joku pala sai halkeaman..tihkaasi aamulla et sai käyntiinOoppelimies kirjoitti:Eikai ne T-liittimet siellä mihinkään kulahda, luulisin.
Juurakon Ilpo Nesteeltä (vai mikähän se 67 varres huoltamo on nykyään). Salmi on ollut ainakin joskus Ilimajoen autotarvike, eikähän se oo vieläki?
-
astramaani
- 'Diplomat'

- lotuszafira
- 'Admiral'