Yllättävän pirteä 1.8 Astra
- Undertaker
- 'Diplomat'

ei taida riittää. 4,20l tais olla se tilavuus.Undertaker kirjoitti:Selvä homma. Paljonko tohon X18XE1 koneeseen menee ohjearvon mukaan moottoriöljyä? Tänään ois tarkotus vaihtaa ja olen varannut 4 litraa hommaan. Ensimmäinen auto muuten jossa on erillinen paperifiltteri öljynsuodattimelle. Aikaisemmin olen aina vaihtanut sen metallisen suodattimen.
4,25Pinohiiri kirjoitti:ei taida riittää. 4,20l tais olla se tilavuus.Undertaker kirjoitti:Selvä homma. Paljonko tohon X18XE1 koneeseen menee ohjearvon mukaan moottoriöljyä? Tänään ois tarkotus vaihtaa ja olen varannut 4 litraa hommaan. Ensimmäinen auto muuten jossa on erillinen paperifiltteri öljynsuodattimelle. Aikaisemmin olen aina vaihtanut sen metallisen suodattimen.
Ah. meinasin ensin kirjoittaa 4,25 mutta sitten tuo 4,20 tuntui järkevämmältä vaikka juuri omaani öljyt vaihoin.Zafira kirjoitti:4,25Pinohiiri kirjoitti:ei taida riittää. 4,20l tais olla se tilavuus.Undertaker kirjoitti:Selvä homma. Paljonko tohon X18XE1 koneeseen menee ohjearvon mukaan moottoriöljyä? Tänään ois tarkotus vaihtaa ja olen varannut 4 litraa hommaan. Ensimmäinen auto muuten jossa on erillinen paperifiltteri öljynsuodattimelle. Aikaisemmin olen aina vaihtanut sen metallisen suodattimen.
Kannattaa se GM:n 5l kannu ostaa niin siitä on hyvä sitten vähä lisäillä jos on tarvetta.
- Undertaker
- 'Diplomat'

Tässäpä sedan-Astran arvot,ekto kirjoitti:Kun googlella katto, niin tälläset arvot tuli:
X18XE1 teho on 85Kw/5400r ja vääntö 170Nm/3400r
X20XEV teho on 100Kw/5600r ja vääntö 185/4000r
2.0:
Teho 100 kW
Max vääntö -
Huippunopeus 208 km/h
Kiihtyvyys 9.0 sek/0-100
Kulutus 6,6 8,6 12,0
1.8:
Teho 92 kW
Max vääntö -
Huippunopeus 205 km/h
Kiihtyvyys 9.5 sek/0-100
Kulutus 6,0 7,8 11,0
Ja en ainakaan kahden hengen kuormalla huomannu mitään eroa suorituskyvyssä
tässä olen tönkinyt haulla kaikenmaailman topicit lävitte..
ihan x18xe1:stä, 115hp, tuleeko kellään muita vikoja mieleen kuin kampuran asentotunnistimen uusiminen ja tyhjäkäyntisäätimen rassaus?
EDIT: Joo ei tartte kirjoitella enää, ei tullut kauppoja, oli oikein malliesimerkki minkälainen tulee jos ei mitään suojauksia käytetä, miten voi olla -97 farkku niin vidullaan. puskuri paketitettu johonkin, takakaaret kuplilla, helmojen takaosat myös, puhumattakaan etulokareista, oikeastaan ainoa hyvä puoli oli sisusta ja moottori, siihen jääpi.. kadettikin oli kolmisen vuotta sitten 10kertaa paremmassa kunnossa. MUTTA tämä tästä ot:sta..
ihan x18xe1:stä, 115hp, tuleeko kellään muita vikoja mieleen kuin kampuran asentotunnistimen uusiminen ja tyhjäkäyntisäätimen rassaus?
EDIT: Joo ei tartte kirjoitella enää, ei tullut kauppoja, oli oikein malliesimerkki minkälainen tulee jos ei mitään suojauksia käytetä, miten voi olla -97 farkku niin vidullaan. puskuri paketitettu johonkin, takakaaret kuplilla, helmojen takaosat myös, puhumattakaan etulokareista, oikeastaan ainoa hyvä puoli oli sisusta ja moottori, siihen jääpi.. kadettikin oli kolmisen vuotta sitten 10kertaa paremmassa kunnossa. MUTTA tämä tästä ot:sta..
Vectra C Estate -07