joo tosi harvoin varsinkin tuota mallia jossa lukee isolla H4__Joppe__ kirjoitti:Ja kyllä noilla valoilla leiman saa, noita on ihan tehty tuollaisenaan, tosin harvoin näkee..
Opel Vectra A 2.0i 8-Valve OHC
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
No katoppa uudestaan tota kuvaa missä ne valot on tossa pöydällä,ja suht keskelle sitä vasemman puoleista umpiota niin näkyy olevan H4 siinä.__Joppe__ kirjoitti:minä en kyllä nää missään H4 tekstiä, ja toisekseen, noita on ihan aikuisten oikeesti tehty A1 laseilla!
Jos et sitä näe on kaksi vaihtoehtoa,olet sokea tai olet itse myynyt nuo umpiot...
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
kuva viel selvennykseksi jotta se H4 löytyytelwin kirjoitti:No katoppa uudestaan tota kuvaa missä ne valot on tossa pöydällä,ja suht keskelle sitä vasemman puoleista umpiota niin näkyy olevan H4 siinä.__Joppe__ kirjoitti:minä en kyllä nää missään H4 tekstiä, ja toisekseen, noita on ihan aikuisten oikeesti tehty A1 laseilla!
Jos et sitä näe on kaksi vaihtoehtoa,olet sokea tai olet itse myynyt nuo umpiot...![]()

Joo niinhä siinä on se teksti
Mutta mutta, joo voi tosiaan olla että nuo sit on vakiovaloista nuo lasit.. Pitää kysästä yheltä tutulta myydäänkö noita, vai onko ne aina kirkaslasiset.. Mutta siitä ainakin laitan pään vadille että A1:sen lasilla on noita
Joo ja nyt loppuu OT
ex.Opel Vectra c20xe -89
ex.Opel vectra 2.0i -89
Omppu 2.5v6 -95
ex.Opel vectra 2.0i -89
Omppu 2.5v6 -95
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!
Noniin tulin tänne nyt itse selvittämään nämä asiat kun tästä jo kauheat väittelyt olleet näköjään
1: Kyllä, niissä on normaalivaloista otetut lasit (epäilen vahvasti mutta jos jollain jostain ihmeen syystä esim. kuun suhteesta tähtiin olisi kirkkaat lasit jäänyt niin ostan tietenkin)
2: Minua ei ole kusetettu, tiesin tämän jo ennen ostosta
3: No eivät nuo satasta enempää maksaneet
4: Valokuvio vaikuttaa ihan hyvältä ainakin äkkiseltään katsottuna (pitää vielä katsoa se ennen katsastusta)
5: Hyvin näkyy pimeässä vaikka joku jo sanoikin että tuskin noista läpi näkee
6: Valot eivät ole paskaiset sisäpuolelta tai mitään muutakaan, kuvat ovat huonolaatuisia
7. Ja käsittääkseni tämä foorumi oli tarkoitettu projekteille eikä valmiille autoille, joten turhaa jonku siellä jostain wunderbaumeista alkaa selittämään. Jokaisella saa tietenkin olla oma mielipide mutta kuten sanottu, auto ei ole mikään valmis vaan vaatii vielä paljon kyhäilyä. Mutta pyydän että ette leimaisi tätä amistuuningiksi sen takia että minulla ei niin paljoa sitä rahaa ole että saan heti samantien kaikki osat ostettua ja laitettua jne. Hiljaa hyvä tulee...
UUTTA:
Eipä mitään kummempia kuin uusi soitin:
Sony CDX-GT414U

Enemmän tietoa soittimesta:
http://www.sony.fi/view/ShowProduct.act ... Tuners#tab
1: Kyllä, niissä on normaalivaloista otetut lasit (epäilen vahvasti mutta jos jollain jostain ihmeen syystä esim. kuun suhteesta tähtiin olisi kirkkaat lasit jäänyt niin ostan tietenkin)
2: Minua ei ole kusetettu, tiesin tämän jo ennen ostosta
3: No eivät nuo satasta enempää maksaneet
4: Valokuvio vaikuttaa ihan hyvältä ainakin äkkiseltään katsottuna (pitää vielä katsoa se ennen katsastusta)
5: Hyvin näkyy pimeässä vaikka joku jo sanoikin että tuskin noista läpi näkee
6: Valot eivät ole paskaiset sisäpuolelta tai mitään muutakaan, kuvat ovat huonolaatuisia
7. Ja käsittääkseni tämä foorumi oli tarkoitettu projekteille eikä valmiille autoille, joten turhaa jonku siellä jostain wunderbaumeista alkaa selittämään. Jokaisella saa tietenkin olla oma mielipide mutta kuten sanottu, auto ei ole mikään valmis vaan vaatii vielä paljon kyhäilyä. Mutta pyydän että ette leimaisi tätä amistuuningiksi sen takia että minulla ei niin paljoa sitä rahaa ole että saan heti samantien kaikki osat ostettua ja laitettua jne. Hiljaa hyvä tulee...
UUTTA:
Eipä mitään kummempia kuin uusi soitin:
Sony CDX-GT414U

Enemmän tietoa soittimesta:
http://www.sony.fi/view/ShowProduct.act ... Tuners#tab