mitkä kesärenkaat 18x9.5 vanteelle??
nii siis et on 35 ja täytyy kattoo miten sopii..kyllä ne aikasemmin ainakin on omegan alla ollu. jos ei sovi nii kattoo jos levikepaloilla sais laitettua.jariz kirjoitti:Tarkoitit varmaan tuolla "35" Et:tä? Jos se on senverran niin ei mahdu eteen nuo 9.5" leveät vanteet. Ottaa tolppaan kiinniPitäisi olla vähintään 20.
onko sitten eroa että sopiiko a omegassa paremmin kun b omegassa noi vanteet??
Opel Omega b 2.5 -94
niih sittenpähän ton näkee miten sopii omegan alle.. toivotaan parastajariz kirjoitti:Voihan se olla että pikkukoneisissa ompuissa on ohuemmat tolpat niin mahtuu paremmin. Mulla on V6:ssa 9" leveät Et30 vanteet edessä ja rakoa jää max. 5mm
ja ainahan ne saa sinne sopimaan jos vaan haluaa
Opel Omega b 2.5 -94
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
[quote="P. Lanttola"]Mulla on A-omegassa edessä 9.5x18" et22 ja jää n. 3-4mm rakoa tolppaan. B-omegassa sama juttu, eli joutuu laittamaan vähintään 10mm levityspalan.
vaikuttaako se mitään kun mulla on säädettävä alusta (iskarin kokoa mietiskelin)? mittailin tuossa että tarviis juurikin tuollaisen 10-15mm levikepalan..eli jos rupeis ettimään tollasia 15mm levikepaloja nii sopiipahan ainakin varmasti.. eiks nii?
mites sitten pultit kuinka pitkät pultit pitäs olla jos laittaa 15mm levikepalat?
vaikuttaako se mitään kun mulla on säädettävä alusta (iskarin kokoa mietiskelin)? mittailin tuossa että tarviis juurikin tuollaisen 10-15mm levikepalan..eli jos rupeis ettimään tollasia 15mm levikepaloja nii sopiipahan ainakin varmasti.. eiks nii?
mites sitten pultit kuinka pitkät pultit pitäs olla jos laittaa 15mm levikepalat?
Opel Omega b 2.5 -94
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
minun mielestä 10mm ei riitä kun kokeilin laittaa 15mm mutterit navan ja vanteen väliin nii ei sillonkaan sopinu pyörimäänjariz kirjoitti:Saattaa olla että 10mm spaceri riittää koska 9.5" ET35 vanne menee n.12mm sisemmäs kun tuo oma 9" ET30 ja mulla oli sitä rakoa n.5mm.
prkl kun tietäs nyt miten tekee
Opel Omega b 2.5 -94
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Mulle tulee tod. näkösesti 8,5x18 eteen ja 9,5x18 taakse, et vanteissa 55/50.. Hommaan noihin napoihin pultattavat spacerit, autovarusteelta saa 20mm-40mm väliltä muistaakseni noita spacereita..
"-Keskenään vaihtokelpoiset osat eivät ole keskenään vaihtokelpoisia."
Vectra B2 Sport
Ex: Kawasaki z750 -07 + italian ihme
EX EX: MB C280 Sport
EX EX: BMW 325i e36 sedan
EX EX EX: B-omega C30SE
Vectra B2 Sport
Ex: Kawasaki z750 -07 + italian ihme
EX EX: MB C280 Sport
EX EX: BMW 325i e36 sedan
EX EX EX: B-omega C30SE
meinaatko että vois johtua säädettävistä tolpista että ei sovi pyörimään?P. Lanttola kirjoitti:Nuo coilover-tolpat tosiaan vähentää sitä tilaa jos on alas säädetty. Camberia voi tietty vähän säätää jos pyörä on oikein kallellaan mutta ei sitäkään kannata ihan nollaan laittaa.
mulla on säädetty nii alas kun vaan voi säätää.
Opel Omega b 2.5 -94