Mielenkiintoisten muunmerkkisten autojen bongausketju
Jaahas oli Mondeon tilalle tullut Porsche 928 kun viimeksi ajoin ohi...ata kirjoitti:Tuli tuossa huomattua että tossa melkein vastapäätä jotain mönkijöitä myyvässä hallissa näytti olevan sisällä uusikoppainen Mersu SL, Corvette C3 ja Corvette C5... ja noiden lisäksi myös Mondeo...C5:ssä oli suomalaiset kilvet, C3:ssa ja SL:ssä ei ollut kilpiä ollenkaan. Nuo eivät olleet siis liikenteessä, mutta itse olin...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Eli olet konalan shellillä töissä?ata kirjoitti:Jaahas oli Mondeon tilalle tullut Porsche 928 kun viimeksi ajoin ohi...ata kirjoitti:Tuli tuossa huomattua että tossa melkein vastapäätä jotain mönkijöitä myyvässä hallissa näytti olevan sisällä uusikoppainen Mersu SL, Corvette C3 ja Corvette C5... ja noiden lisäksi myös Mondeo...C5:ssä oli suomalaiset kilvet, C3:ssa ja SL:ssä ei ollut kilpiä ollenkaan. Nuo eivät olleet siis liikenteessä, mutta itse olin...
"Tykkään dokaa Visalla ja liikkuu iteäni isompien naisten kanssa."
En, Konalan Shellillä (ja siinä RS-huollossa) olen vain asiakkaana, aika säännöllisesti tosin. Mutta kuljen siitä ohi joka päivä ja asun siinä lähistöllä.jopi kirjoitti:Eli olet konalan shellillä töissä?ata kirjoitti:Jaahas oli Mondeon tilalle tullut Porsche 928 kun viimeksi ajoin ohi...ata kirjoitti:Tuli tuossa huomattua että tossa melkein vastapäätä jotain mönkijöitä myyvässä hallissa näytti olevan sisällä uusikoppainen Mersu SL, Corvette C3 ja Corvette C5... ja noiden lisäksi myös Mondeo...C5:ssä oli suomalaiset kilvet, C3:ssa ja SL:ssä ei ollut kilpiä ollenkaan. Nuo eivät olleet siis liikenteessä, mutta itse olin...
okei. ei sinäänsä ihme kun ajaa opelillaata kirjoitti:En, Konalan Shellillä (ja siinä RS-huollossa) olen vain asiakkaana, aika säännöllisesti tosin.jopi kirjoitti:Eli olet konalan shellillä töissä?ata kirjoitti:Jaahas oli Mondeon tilalle tullut Porsche 928 kun viimeksi ajoin ohi...ata kirjoitti:Tuli tuossa huomattua että tossa melkein vastapäätä jotain mönkijöitä myyvässä hallissa näytti olevan sisällä uusikoppainen Mersu SL, Corvette C3 ja Corvette C5... ja noiden lisäksi myös Mondeo...C5:ssä oli suomalaiset kilvet, C3:ssa ja SL:ssä ei ollut kilpiä ollenkaan. Nuo eivät olleet siis liikenteessä, mutta itse olin...
"Tykkään dokaa Visalla ja liikkuu iteäni isompien naisten kanssa."
Ettei vaa ollu keltanen ja rekkari iol-1?? Itekki pari kertaa sen k-suomessa bongannut, kyllähän sillä on varmaan talvellakin aika leuhka vedättää..Juheksi kirjoitti:Hannikaisenkadulla taustapeiliin ilmesty keltainen Lamborghini Gallardo...siis autothan tykkää et niillä ajetaan mutta harvemmin nuita täällä talvisaikaan näkee... Nojoo talviki on mitä on, mut nyt on viimepäiviin nähden suht talvinen keli...
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Juu, keltainen niinku kirjoitin. Rekkaria ei pystyny bongaa ku piti seurata muuta liikennettä. Näin sen vain taustapeilista ja sivulta ku käänty Lutakkoon päin Veturin jälkeen. Mut rekkarikilpi oli ns."täysmittainen".mannion kirjoitti:Ettei vaa ollu keltanen ja rekkari iol-1?? Itekki pari kertaa sen k-suomessa bongannut, kyllähän sillä on varmaan talvellakin aika leuhka vedättää..Juheksi kirjoitti:Hannikaisenkadulla taustapeiliin ilmesty keltainen Lamborghini Gallardo...siis autothan tykkää et niillä ajetaan mutta harvemmin nuita täällä talvisaikaan näkee... Nojoo talviki on mitä on, mut nyt on viimepäiviin nähden suht talvinen keli...
ja itse bongasin kyseisen kauppakadulta parkista.Juheksi kirjoitti:Juu, keltainen niinku kirjoitin. Rekkaria ei pystyny bongaa ku piti seurata muuta liikennettä. Näin sen vain taustapeilista ja sivulta ku käänty Lutakkoon päin Veturin jälkeen. Mut rekkarikilpi oli ns."täysmittainen".mannion kirjoitti:Ettei vaa ollu keltanen ja rekkari iol-1?? Itekki pari kertaa sen k-suomessa bongannut, kyllähän sillä on varmaan talvellakin aika leuhka vedättää..Juheksi kirjoitti:Hannikaisenkadulla taustapeiliin ilmesty keltainen Lamborghini Gallardo...siis autothan tykkää et niillä ajetaan mutta harvemmin nuita täällä talvisaikaan näkee... Nojoo talviki on mitä on, mut nyt on viimepäiviin nähden suht talvinen keli...
Aika mielenkiintoisesti kääntyy sivupeilit kun sen sammuttaa (tai sitten näin omiani...).
Aika miehekäs on myös tuo Mercedes-Benzin CLK 56 AMG joka pyörii naapurustossa.
infoa halukkaille: http://www.rsportscars.com/eng/cars/m_clk63amg.asp