"Opel Montana 10, iso takavetoinen viistoperämalli Omegan seuraajaksi"
Kelläään mitään hajua onko jotian todella tulossa vaiko ihan muuten vaan päätynyt tuonne
Tuohan on sama kaara kuin holdenin uusi Commodore. Auton kehittelyyn on ainakin satsattu että kait pitäisi ihan asiallinen olla.. Saa nähä tuoko Opel tuon omegan seuraajana teille täälläpäin... Tosin nuo Omegaksi vuonna 2006 povattu konsepti mitä netissä näkyy ois kyllä hippasen futuristisempi... Alla tuo holdenin perusversio ja kaksi sportimpaa sekä farmari

jep.. onhan noissa pikkueroja kuvissa esim. "omegassa" maski puskurissa kiinni hieman erillainen etupuskin muutenkin nuo kylki "kidukset" eri kohdassa mutta niin no sama auto se kai on vitustako noista tietää.. itse luulen että mitään uutta omegaa ei edes tule.Fallen kirjoitti:Tuohan on sama kaara kuin holdenin uusi Commodore. Auton kehittelyyn on ainakin satsattu että kait pitäisi ihan asiallinen olla.. Saa nähä tuoko Opel tuon omegan seuraajana teille täälläpäin... Tosin nuo Omegaksi vuonna 2006 povattu konsepti mitä netissä näkyy ois kyllä hippasen futuristisempi... Alla tuo holdenin perusversio ja kaksi sportimpaa sekä farmari
No tuollaisia pikkuerohan sitä on aina eri markkinoille tehtävissä malleissa. Englannissahan tuota autoa myydään jo Vauxhall VXR8-nimellä, tosin pelkkää tuota sporttiversiota Chevyn V8-koneella. Sama auto se kuitenkin on, alunperin Holden Commodore. Onhan sitä spekuloitu kauan että siinä olisi valmis auto jota Opel voisi alkaa myydä myös täällä manner-Euroopassa, mutta eivät osaa tehdä oikeaa päätöstä Rüsselshemissä. Eli eihän sitä kukaan tiedä ruvetaanko tuota Opelina myymään koskaan vai ei. Se on GM:n pamppujen päätettävissä. Autohan on hieno ja komea sekä takavetoinen ja sitä tehdään tosiaan jopa V8-koneella varustettuna... Eihän ne vanhemmat Opelin korin osia käyttäneet Holdenitkaan olleet identtisiä yksityiskohdiltaan Opelien kanssa, vaikka perusta oli samaa.rasmus kirjoitti:jep.. onhan noissa pikkueroja kuvissa esim. "omegassa" maski puskurissa kiinni hieman erillainen etupuskin muutenkin nuo kylki "kidukset" eri kohdassa mutta niin no sama auto se kai on vitustako noista tietää.. itse luulen että mitään uutta omegaa ei edes tule.Fallen kirjoitti:Tuohan on sama kaara kuin holdenin uusi Commodore. Auton kehittelyyn on ainakin satsattu että kait pitäisi ihan asiallinen olla.. Saa nähä tuoko Opel tuon omegan seuraajana teille täälläpäin... Tosin nuo Omegaksi vuonna 2006 povattu konsepti mitä netissä näkyy ois kyllä hippasen futuristisempi... Alla tuo holdenin perusversio ja kaksi sportimpaa sekä farmari