Opel Vectra 2.0 DTI 1999
Opel Vectra 2.0 DTI 1999
Kannattaako vaihtaa tuollaiseen. Millaisia vikoja autossa on? Kuinka pitkään ajaa kyseisellä moottorilla? Autolla on nyt ajetti 200 000km. Mulla on nyt Saab 9-5 98.-malli. Auto kuluttaa liikaa ja on kallis huoltaa.
Re: Opel Vectra 2.0 DTI 1999
[ Kuinka pitkään ajaa kyseisellä moottorilla? Autolla on nyt ajetti 200 000km.
No mulla on 540tkm ajettu -99 DTH vectra.On tuo autosi juuri sisääajettu,kuten tuossa aiemmin tuli ilmi apulaitteita voi kyllä hajota ympäriltä,ikävin juttu on tuo kallis syöttöpumppu.
No mulla on 540tkm ajettu -99 DTH vectra.On tuo autosi juuri sisääajettu,kuten tuossa aiemmin tuli ilmi apulaitteita voi kyllä hajota ympäriltä,ikävin juttu on tuo kallis syöttöpumppu.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Meil makso 1945 € pumpunvaihto Autosähkö ja Diesel-huolto Häkkisellä.
Työn osuus 277,5 €; sisältäen pumpun korjaus 250 € ja paluuputken muutos 27,5 €
Varaosat 1667,5 €; sisältäen vaihtopumppu, venttiilikannentiiviste, moniurahihna, pa-suodatin, kansipultti, ylivuotoletkut yms + pientarvikkeet.
Kilometrejä oli silloin vuos sit 225 tkm.
Ja kyseessä oli tehdaskorjattu pumppu, uusi olis maksanu jo sen 3800 €
muistaakseni.
Mutta tuonha korjauksen jälkeen pitäis taas saada kerättyä samat kilometrimäärät ku vanhal pumpul
Työn osuus 277,5 €; sisältäen pumpun korjaus 250 € ja paluuputken muutos 27,5 €
Varaosat 1667,5 €; sisältäen vaihtopumppu, venttiilikannentiiviste, moniurahihna, pa-suodatin, kansipultti, ylivuotoletkut yms + pientarvikkeet.
Kilometrejä oli silloin vuos sit 225 tkm.
Ja kyseessä oli tehdaskorjattu pumppu, uusi olis maksanu jo sen 3800 €
Mutta tuonha korjauksen jälkeen pitäis taas saada kerättyä samat kilometrimäärät ku vanhal pumpul
525 d -00 aut.