Irmscher 4-pisteruisku
-
blackangel85
- 'Senator'

Irmscher 4-pisteruisku
Paljon te pyytäisitte täydellisestä Irmscherin 4-pisteruiskusta hintaa? itse olen myymässä omaani jossain vaiheessa pois ja en oikein tiedä millaisen järkevän hinnan laittaisin sille, kun kuulee kaikkien heittelevän hintoja laidasta laitaan
Ruiskun myyn jossain vaiheessa niin täydellisenä kuin vaan voin. Eikö tuo Irmscheri ruisku ole kuitenkin aika harvinainen...? tai näin olen kuullut
- vetkula4x4
- 'Diplomat'

Tuon harvinaisuudesta tiedä. Aika usein täälläkin noita sarjoja myynnissä näkee kun alkaa asconat ja kadetit lahoamaan käsiin ja menee purkuun 
Itse maksoin moisesta sarjasta joskus 7-8 vuotta sitten ~200€
Itse maksoin moisesta sarjasta joskus 7-8 vuotta sitten ~200€
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Oman sarjani ostin joskus 3-4v sitten 85€ hintaan ja mukana tuli 16SVn täydellinen kansi. Tosin bensapumppu puuttui ruiskusetistä. Toisen sarjan ostin vuotta myöhemmin täydellisenä (mukana tuli koko Kadett) 70€ hintaan. Tosin myöhemmin myin sen toisen sarjan ilman bensapumppua ja imusarjaa 150€ hintaan eli kai se hintahaitari sijoittuu tuohon 100-200€ välille noissa täydellisissä seteissä.