Ehdotuksia ongelmaan (astra)

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Iro
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Iro »

Jos ei ala vikaa löytyy pistän osiksi koko auton ja myyn osina
Jospa se vika löytyis kun tsekkais ne vikakoodit,vaikka korjaamolla?
Jos se sen 30-50€ maksaa että tietää missä se vika on ja miten korjata,niin eikö se nyt ennemmin kannata kuin purkaa auto osiksi,olettaen että autosi on muutoin ihan ok :roll:
anttij80
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja anttij80 »

auto on 3 kertaa ollut testerissä ja mitään ei ole löytynyt ja nyt itse lukenut 3 kertaa noi vika koodit ja samoja ovat aina. nyt huomasin että moottori ei juuri lämpene mittarin mukaan,joten olisko termari auki koko ajan.
Lämmintä tulee kyllä ja sitten tuli mieleen että kun kylmästä lyö käyntii toimii hienosti mutta lämpösenä joutuu sahaa ihan pirusti ja muutenki ontuen pelittää niin tuli mieleen että voisiko moottorin lämpötila tunnistemessa olla vikaa ja kuumana olettaa moottorin olevan kylmä ja siksi saa liikaa ruokaa koska iskee niin paljon takasin käynnistyksessä jota kylmällä moottorilla ei tapahdu
Opel 4 ever
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Opel 4 ever »

Mä veikkaisin että ECU saa väärää tietoa koneen lämmöstä,eli moottorin lämpötunnistin. Eikös se anturi ole erikseen ECU:lle ja omansa lämpömittarille? Korjatkoon viisaammat jos oon väärässä.
Vastaa Viestiin