Voi vittu joo...miten tollasia anaalirevityksiä joku voi linkittää tänne ihan vahingossa???Tombaze kirjoitti:Niinno en todellakaan tiedä mikä meni vikaan mut auton kuva siin nyt kuitenkin piti olla. Eipä vois vähempää kiinnostaa jotku goatse jutut... Kiinnostas kyl tietää et minkätyyppinen kuva siin oli...
Numeropeli
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
EDIT: Syy taisi löytyä, kävin uudelleen sivulla mistä linkitin sen auton kuvan ja sieltä löytyi tämä teksti:
Warning to people linking my pictures from their own site: if you use a picture on a forum or MSN Groups or the like, it will get the goatse treatment!
Eli anteeksi oma tyhmyyteni ja lukutaidottomuuteni
Warning to people linking my pictures from their own site: if you use a picture on a forum or MSN Groups or the like, it will get the goatse treatment!
Eli anteeksi oma tyhmyyteni ja lukutaidottomuuteni
^^^^Pakko kysyä että mitä siinä mun laittamassa kuvassa oli?
Koska mulla näkyi ihan normaalisti se jonka linkitinkin, joku auto jonka rekkarissa oli numero.
EDIT: jaaha, mulla tuli samanlainen teksti ku Tombazellakin oli ollut. Kuvaa etsiessä sitä ei näkynyt mutta kun klikkas sivun missä se alunperin oli niin oli kys. varoitusteksti. Pahoittelen!
EDIT: jaaha, mulla tuli samanlainen teksti ku Tombazellakin oli ollut. Kuvaa etsiessä sitä ei näkynyt mutta kun klikkas sivun missä se alunperin oli niin oli kys. varoitusteksti. Pahoittelen!
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Pitää näköjään olla tosi tarkkana mistä niitä kuvia linkittääHensku kirjoitti:^^^^Pakko kysyä että mitä siinä mun laittamassa kuvassa oli?Koska mulla näkyi ihan normaalisti se jonka linkitinkin, joku auto jonka rekkarissa oli numero.
Oli varmaan sama sivu josta koetettiin linkittää.. kun näkyi autoja olevan. Tai ei autoja mutta jotaki kehonliikuttimia kumminkiTombaze kirjoitti:Pitää näköjään olla tosi tarkkana mistä niitä kuvia linkittääHensku kirjoitti:^^^^Pakko kysyä että mitä siinä mun laittamassa kuvassa oli?Koska mulla näkyi ihan normaalisti se jonka linkitinkin, joku auto jonka rekkarissa oli numero.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Ilmeisesti tuon saitin ylläpito on tehnyt ns. v-mäisen tempun eli joillain saiteillahan on scripiti joka korvaa sieltä linkitetyn kuvan jollain "no hotlinking" tms. tekstillä, mutta tämän saitin ylläpito onkin laittanut tuollaisen tekstikuvan sijasta todella törkeän perseenrepimiskuvan joka tulee ko. saitilta linkitettyjen kuvien tilalle. Aika v-mäinen teko kyllä ko. saitin ylläpidolta!Hensku kirjoitti:Mun kuva oli ainaki semmosesta ku jan.moesen.nu/ tai jotain sen tapasta.=Pasi= kirjoitti:^^ Mikäs sellainen sivusto mahtoi olla? Aattelin vaa et osais muut varoa jo valmiiks.
Eli ÄLKÄÄ linkatko mitään kuvia tuolta Henskun mainitsemalta saitilta, sen sijasta tulee näkyviin "jotain ihan muuta".
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70