Vectra 1,6 vikavalon palamissyyt?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Alistus
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Alistus »

Mulla on vectra 1,6 kaasuttajalla. Nyt on tullut eteen semmoinen "ominaisuus" että vikavalo/moottorivalo palaa silloin tällöin. Nyt viime päivinä yhä useammin joten tässä huolestuu ihan syystäkin. Valon palaessa auto toimii ihan normaalisti. Ei nyi ja vetää ja toimii hienosti. Kertokaa mistä syystä/syistä tämä valo syttyy? Olen tutkinut konehuoneen sähköliittimiä kaikki puhtaita ja kuivia. Virranjakajan kansi ja pyöriä OK.
MiTu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja MiTu »

On 2003-05-21 09:47, Alistus wrote:
Mulla on vectra 1,6 kaasuttajalla. Nyt on tullut eteen semmoinen "ominaisuus" että vikavalo/moottorivalo palaa silloin tällöin. Nyt viime päivinä yhä useammin joten tässä huolestuu ihan syystäkin. Valon palaessa auto toimii ihan normaalisti. Ei nyi ja vetää ja toimii hienosti. Kertokaa mistä syystä/syistä tämä valo syttyy? Olen tutkinut konehuoneen sähköliittimiä kaikki puhtaita ja kuivia. Virranjakajan kansi ja pyöriä OK.
Netistähän löytää kaikenlaista... Ainakin omassani yhdistämällä nastat A&B yhdestä liittimestä konehuoneessa alkaa vikakoodit vilkkua merkkivalossa ja tuntuvat nuo koodit vastaavan soveltuvin osin ruiskujen vastaavia.

t.Mika
Vastaa Viestiin