Onko kokemusta? Auto on B-Vectra -96.
Mittaristovalot ovat pimeänä sekä kaikki lämmönsäätövivuston ja muut valaistukset.
Myöskään takasumuvalo ei toimi.
Mittariston valonsäädin toimii eli sen huomaa ajotietokoneen näytöstä.
onko tälle vialle olemassa oma sulake tai jotakin?
Kiitos avusta etukäteen.
mittaristo ym.muut valot???
Just korjasin nuo omasta autosta
Hanki yleismittari,tuolla tarkastaa sulakkeet helposti onko joku ehkä palanut.Varsinkin sillä toiminnolla joka antaa äänimerkin,
Takasumuvalo,tarkista vetokoukun pistoke ja varsinkin siellä sisällä olevan natsan toiminta joka katkoo sumuvalon toimintaa,vika melkein aina tuolla.Itse laitoin kokonaan uuden pistokkeen.
Lämmönsäätävivustoon valoihin pääsee käsiksi kangottamalla ympäröivän panelin pois ja sitten mikäli tarpeen vedä myös lämmön säätökytkimen nuppi pois.Polttimot on nyt helppo vaihtaa.
Hanki yleismittari,tuolla tarkastaa sulakkeet helposti onko joku ehkä palanut.Varsinkin sillä toiminnolla joka antaa äänimerkin,
Takasumuvalo,tarkista vetokoukun pistoke ja varsinkin siellä sisällä olevan natsan toiminta joka katkoo sumuvalon toimintaa,vika melkein aina tuolla.Itse laitoin kokonaan uuden pistokkeen.
Lämmönsäätävivustoon valoihin pääsee käsiksi kangottamalla ympäröivän panelin pois ja sitten mikäli tarpeen vedä myös lämmön säätökytkimen nuppi pois.Polttimot on nyt helppo vaihtaa.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
mittaristovalot
Minusta tarkisitin kaikki sulakkeet sekä releet ja niissä vikaa ei ilmennyt, tarkastan vielä uudeleen.
Kuinka tuon mittariston irroitus onnistuu jos sinne pitääkin polttimot vaihtaa?
Niin ja tuota vetokoukkua minulla ei ole eli sumuvalo taitaa jäädä selvittämättä...
t.Mikko
Kuinka tuon mittariston irroitus onnistuu jos sinne pitääkin polttimot vaihtaa?
Niin ja tuota vetokoukkua minulla ei ole eli sumuvalo taitaa jäädä selvittämättä...
t.Mikko