Astra vm.-00 pyyhin sanoi sopimuksen irti :(

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
isotee71
'Agila'

Astra vm.-00 pyyhin sanoi sopimuksen irti :(

Viesti Kirjoittaja isotee71 »

Moikka asiantuntijat!
"Hanttarin" puoleinen pyyhkijä sanoi sopimuksensa irti. Masterfitissä sanoivat vivuston olevan "kaput", kertoivat sen katsottuaan päällisin puolin pyyhkijää....korjaus about 400€ (sis.moottorin ja vivuston, jotka myydään kuulemma paketissa + asennuksen). Mutta kertokaahan voiko olla esim. vivusto irronnut jostain tai jotain?? Mahtaako tällainen poropeukalo osata tsekata asian, vaatiiko paljon purkua jotta pystyy kurkkimaan....??
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ap85 »

Mulla kävi kerran samoin kun ajoin kuoppaisella metsätiellä hieman reippaampaa vauhtia ja rengas kävi vissiin parissa montussa, kun apukuskin pyyhkijä lakkas toimimasta. Se oli vaan tipahtanu paikaltaa siellä vivustossa. Laitoin takas paikalleen ja 15000 on menty ilman ongelmia 8) Vivusto on helppo ottaa esille ja puhdistaa. irroitusohjeet
Skoda Octavia TDI
jjvirtan
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jjvirtan »

:) ite kans just korjasin kun alotituspaikka oli mennyt sekaisin..On tuo koneisto helppo irrottaa jos on kätevä.

Koneiston nähneenä jos kulkee eritahtia,,se tosiaan voi olla kaputt..osta purkuautosta ja vaihda itse se...
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Matzi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Matzi »

Isän astrasta vastaavan vian korjasin. Sieltä putoaa pallonivel kupistaan kun kuluu tarpeeksi väljäksi. Itse lisäsin sinne ruuvin pitämään palloa kupissaan ja on nyt toiminut jo pari vuotta ihan ongelmitta.
ap85
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ap85 »

Matzi kirjoitti:Isän astrasta vastaavan vian korjasin. Sieltä putoaa pallonivel kupistaan kun kuluu tarpeeksi väljäksi. Itse lisäsin sinne ruuvin pitämään palloa kupissaan ja on nyt toiminut jo pari vuotta ihan ongelmitta.
Mulla oli muistaakseni myös tuo pallonivel nimenomaan tipahtanut pois paikaltaan. Laitoin tahnaa vaan ja takas paikalleen. Meinasin itsekin että jos ei ala pysyä niin sitten laitan ruuvin, on kuitenkin toiminu siitä lähtien.
Skoda Octavia TDI
Matzi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Matzi »

Joo tuossa alkoi olla jo niin väljä että tipahti heti pois paikaltaan kun käden päästi irti.
isotee71
'Agila'

Viesti Kirjoittaja isotee71 »

Moro expertit!!
Kiitos hirweesti vastauksista, ja noista kuvallisista ohjeista!! Nyt tarttis enää vaan löytää aikaa jotta vois kattella miten poropeukalon käy ;)
Pikkasen on toi epäonni potkinut Astran tuulilasin seutua....ensin meni toi pyyhin ja about puolivuorokautta myöhemmin tuulilasi halki koko leveydeltä...:(
Elämä on.......
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

Nostetaas. Eli onko tosiaan niin, että noita vivustoja on kahta mallia ja raja kulkee jossain vuosituhannen vaihteessa? Kertokaas tarkemmin.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Mikko78
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Mikko78 »

Kyllä niitä on kahta mallia... Itselläni -98 g mallin farkku ja tuulilasin pyyhkimen moottori otti ja meni oikkariin ja jouduin hankkimaan uuden. Hain paikalliselta purkaamolta -02 mallisesta astrasta otetun moottorin ja sehän oli erillainen kun omani. Kiinni sen sai ja hyvin pelaa... moottorin suoja muovia piti vähän leikellä että sai sen uppoomaan syvemmälle...
Vastaa Viestiin