Vectra B -97, X20DTL starttaa vasta rempan jälkee...

Keskustelua Opelin dieselmoottoreista.
rikishi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja rikishi »

VilleVee kirjoitti:bosch kts 850 testerillä olen omasta autosta vikakoodit lukenut.. eli suoraan pumpusta, pistoke irti ja testeri kiinni. en muista ulkomuistista miten se kytkettiin...
Kyllä sinä jyvällä olet. :D :D

No se kytketään välikaapelilla. Yhdistetään + ja - sekä K johto (vihreä). Haetaan kts testeristä ( psg 5 ) ja virta päälle, niin johan tulee tietoa :D

Onko sulla :o kts testeri, vai näitkö kun joku teki sen :D Ja oliko se nyt varmasti kts 850,

muistaakseni löytyy" Bosch kts 650 " kosketusnäytöllä :o

Sulla pitää käsittääkseni myös olla lisenssi, jotta saat diesel tietoa ulos kts testeristä.

Ei muuta kuin hycää uuttavuotta kaikille ja myös perempaa ensi vuotta
VilleVee
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja VilleVee »

rikishi kirjoitti:
VilleVee kirjoitti:bosch kts 850 testerillä olen omasta autosta vikakoodit lukenut.. eli suoraan pumpusta, pistoke irti ja testeri kiinni. en muista ulkomuistista miten se kytkettiin...
Kyllä sinä jyvällä olet. :D :D

No se kytketään välikaapelilla. Yhdistetään + ja - sekä K johto (vihreä). Haetaan kts testeristä ( psg 5 ) ja virta päälle, niin johan tulee tietoa :D

Onko sulla :o kts testeri, vai näitkö kun joku teki sen :D Ja oliko se nyt varmasti kts 850,

muistaakseni löytyy" Bosch kts 650 " kosketusnäytöllä :o

Sulla pitää käsittääkseni myös olla lisenssi, jotta saat diesel tietoa ulos kts testeristä.

Ei muuta kuin hycää uuttavuotta kaikille ja myös perempaa ensi vuotta
ei niitä vika koodeja tarvi joka päivä katella vaikka opeleta käy korjaamolla jossa olen töissä joka päivä. kyllä se on kts 850 on, ei kosketus näytöllä kynällä pitää sihia näyttöa :lollis: mulla ei kyllä ole pahaa sanomsta b vectra dieselistä 150 tkm oon ajanu ja joka on rock rock toiminu -(z)- -(z)- hyvää uutta vuotta -(z)-
Vectra b 2,0 16 DTI -00. Vectra 2000 16v -90. Vectra 4x4 16v -89. Manta "400" rojekti. Kadett Avo -89. Wartburg 353w -79.
JinXb
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja JinXb »

Oiskos inffoa paikoista missä tuo koodin luku pumpusta onnistuisi täällä JKL:n seudulla? Autostartti varmaankin, oiskos muita?
tuikki
OCF Rahastonhoitaja
OCF Rahastonhoitaja
Jäsennumero: 2729

Viesti Kirjoittaja tuikki »

Niin minun tiedon mukaan tuo pumppusysteemihän IMEE sen suodattimen läpi... siksi sinne suodattimelle ei tule löpöä... muuhun en oikein osaa sanoa... ja tämäkään ei ole ihan 100% varma tieto, ehkä 90%
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
JinXb
'Kapitän'
'Kapitän'

1690 Diagnoosilamppu/toimintahäiriö,

Mitähän tuossa voisi olla vikana? Polttimo vaihdettu toimivaan. Mittaristossa joku vika liittimissä vai onko tuolla joku "anturi" ??
JinXb
'Kapitän'
'Kapitän'

pumppuhan tästä oli sit paskana 1500€ ni sais ajella sen kotio... :roll:
Vastaa Viestiin