ajattelin kokeilla hitsata halkeaman kiinni -99 omegasta,noin 6 cm hiushalkeama pakosarjan päällä,teen rälläkällä lisää viiltoa ja käytän koneen kuumaksi ja eikun valurautapuikkoa selkään..sitten hidas jäähdytys karhuvillan sisällä.kuis johtojen irroitus ennen hitsausta,mitä ja mistä pitäis irroitella?
ecu tms..ei muuten ole uusi pakosarja kallis saksassa,99,90+postikulut! saa ilman pakokaasukierrätystä tai kierrätyksellä,voi kai vaihtaa ilman kierrätystä olevan entisen kierrätyksellä olevan tilalle,jää pois turhia putkia yms.tulpattuja reikiä..(jos hitsaus ei onnistu) saa nähdä. http://cgi.ebay.de/KRUMMER-ABGASKRUMMER ... lyZ1QQpvZ2#
pakosarjan hitsaus 2.0 xev
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Tässä sinulle tuo linkki.
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Re: pakosarjan hitsaus 2.0 xev
Pakokaasujen takaisinkierrätys ei mene pakosarjan kautta vaan ihan kannen sisällä, joten pakosarjalla asiaan ei voi vaikuttaa. Lisäilmajärjestelmä tulee pakosarjaan, sitä tosin on aika turha poistaa käytöstä jos se toimii.jouni1000 kirjoitti:saa ilman pakokaasukierrätystä tai kierrätyksellä,voi kai vaihtaa ilman kierrätystä olevan entisen kierrätyksellä olevan tilalle,jää pois turhia putkia yms.
pakosarjan hitsaus
joo,menee sarja irroitettavaksi on 2 pinnapulttia poikki.saa nähdä monta vielä katkeaa! paikallaanhitsaus on muuten onnistunut jo 2 kertaa eli on se mahdollista,pitää tosiaan saada
sarja noin 300-400 asteiseksi ja jäähdyttää hitaasti.hitsaus oikealla valurauta puikolla ja rälläkällä
halkeama auki noin 3-4 milliä,itse hitsasin 2cm pätkissä. pitää kyllä varautua myös siihen ettei
se aina onnistu.
. joo,vain lisäilma jutut saa siitä karsittua,joutavat kyllä.
sarja noin 300-400 asteiseksi ja jäähdyttää hitaasti.hitsaus oikealla valurauta puikolla ja rälläkällä
halkeama auki noin 3-4 milliä,itse hitsasin 2cm pätkissä. pitää kyllä varautua myös siihen ettei
se aina onnistu.
tulipa käytettyä pajalla itekki pakosarjan tiivisteen vaihdossa. olin vuosi sitte ite vaihtanu tiivisteen mutta taas paukutteli menemään.. olin vähän hajulla että kaikki ei välttämättä mee niinku elokuvissa. irroitus vaiheessa alempi 1 pytyn pinnapultti poikki, lähti kuulemma kivuttomasti pois ja ei muutaku uutta tilalle. pakosarja oli ollu jo kiinni kunnes oli 1 pytyn ylempi pinnapultti viime kiristyksillä katkennu
ja vielä syvälle. pakosarja pöydälle ja eiku poraamaan. oli lähteny kyllä helpolla - onneksi
töiden osalta lysti maksoi 130e
töiden osalta lysti maksoi 130e