Mulla oli kans -99 vectraan tullut otteeseen korjauskehotus takasumuvalosta.Nä täältä onkimaan hyvät vinkit Muuten ois vianhakeminen vienyt paljon enmpi aikaa
Nu mulla ei vetokoukun pistokkeessa ollut alunperin edes paikkaa sumarin harmaalle johdolle ja johto olikin alunperin jätetty irti!Vain teipattu ja työnnetty piiloon.No vika ainakin oli selvä.
Ostin sitten Motonetista uuden rasian joka maksoi 2.50 euroa,myös rasioita joissa ei ole paikkaa harmaalle johdolle oli myynnissä 2.0 euron hintaan.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
13-napasethan on lähinnä asuntovaunukäyttöön mun käsittääkseni. On muutamia ylimääräsiä liittimiä mistä saa mm. jatkuvaa virtaa tms. (en ihan varma oo noista mitä kaikkea noissa voi olla, kun en omista vaunua )
Googlella kaivettua: sumu- ja peruutusvalot vaunulle/peräkärrylle (uusissa kärryissä kuulemma olis?), vaunun akun latausmahdollisuus autosta (jos kytketty vaunuun latauspiuha vaunun akulle).
Toi meidän Omega on Saksan tuliaisia, ja siitä tommonen 13-napainen löytyy. Oli ed. omistaja reiluna miehenä jättänyt (unohtanut) myös sen adapterin, jolla saa 7-napaisen kiinni.
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
mites btw että tarviiko noista takavaloista olla "mustaa valkosella" lappu mukana vai riittääkö et siellä kuvussa lukee et "E" muistaakseni? kun käy leimauttaas
gfi kirjoitti:mites btw että tarviiko noista takavaloista olla "mustaa valkosella" lappu mukana vai riittääkö et siellä kuvussa lukee et "E" muistaakseni? kun käy leimauttaas
Pelkkä E ei riitä, punasen värin lisäks Pitää olla F tai niinku takavalopaketeissa monesti on B. Tuo merkki on lähellä sitä ympyrän sisällä olevaa E:tä (ihan E:n vieressä maa jossa hyväksyntää valolle haettu).