mahtuuko turvaistuin

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
jalu78
'Diplomat'
'Diplomat'

mahtuuko turvaistuin

Viesti Kirjoittaja jalu78 »

mahtuuko turvaistuin B-vectraan vänkärin taakse selkä menosuuntaan sillai että vänkärin paikalla mahtuu vielä "normaali"mies istumaan? tottakai riippuu penkistä mut miten kanssatovereilla? ja jos ni mikä penkki? meillä pitäs mahuttaa Britax Two Way Elite...
WernerOrre
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja WernerOrre »

Kaverilla on Vectra b farmari. Ainakin siellä ei paljon jalkatila jää. Itse olen sen verran pieni että mahdun ongelmitta mutta iso mies on kuin Kanarian lentokoneella. Meillä on Omega farmari jossa on Britax Two Way Elite-istuin ja jalkatilaa löytyy vähintään 10 cm enemmän mutta silti ei yli 185 cm mies istuu vaivatta. Onhan se vain niin että nämä istuimet vievät paljon tilaa. Onneksi istuin on helppo irrota silloin kun lapsi ei ole mukaan.
joonaspaa
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja joonaspaa »

Itse olen reilu 180 pitkä ja ei ole mitään ongelmia istua.
Itselläni on farmari vectra ja tuollainen samanlainen britaksin istuin.
E Raketti
'Senator'
'Senator'

Re: mahtuuko turvaistuin

Viesti Kirjoittaja E Raketti »

jalu78 kirjoitti:mahtuuko turvaistuin B-vectraan vänkärin taakse selkä menosuuntaan sillai että vänkärin paikalla mahtuu vielä "normaali"mies istumaan? tottakai riippuu penkistä mut miten kanssatovereilla? ja jos ni mikä penkki? meillä pitäs mahuttaa Britax Two Way Elite...
Samanlainen istuin oli samanlaisessa autossa, ei ainakaan emäntä silloin valitellut ja itse kun en yleensä vänkärin puolella istu niin paha sanoa oliko tilaa vai ei. Tuohon Astraan verrattuna oli aika juhlavasti tilaa..
Astra G
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
Vastaa Viestiin