lampunvaihdon merkkivalo Vectra C

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
driver
'Kapitän'
'Kapitän'

lampunvaihdon merkkivalo Vectra C

Viesti Kirjoittaja driver »

muutaman kerran on lampunvaihdon merkkivalo syttynyt käynnistäessä ja silloin palaa toinen etuvilkku koko ajan. polttimoita ei ole pimeänä.
Valo sammuu jonkun ajan päästä ja samalla sammuu vilkku. saattaa kestää muutaman kilometrinkin. Tähän astti se on ollut pelkääjän puolen vilkku mutta nyt oli ekan kerran kuskin puoleinen vilkku kun jäi päälle. kyse on siis ainoastaan etu-umpiossa olevasta vilkusta.

Mitähän tuo auto yrittää minulle viestittää vai onko tämäkin joku "ominaisuus". polttimoihin en ole koskenut ja yleensä ne toimii ihan normaalsiti.
- Astra J 1.4 turbo -11
- Astra GTC Cosmo -05
- Vectra GTS 2.0 turbo -04
- Astra 2.2 Sport -00
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Silloin kun vilkku palaa pitäisi saman umpion parkkipolttimo olla pimeenä. Seuraavan kerran kun vilkku palaa, kokeile kopauttaa umpiota. Jos vilkku sammuu, syttyy parkkipolttimo. ;)

Viesti Kirjoittaja driver »

Janne M kirjoitti:Silloin kun vilkku palaa pitäisi saman umpion parkkipolttimo olla pimeenä. Seuraavan kerran kun vilkku palaa, kokeile kopauttaa umpiota. Jos vilkku sammuu, syttyy parkkipolttimo. ;)
Kiitos, pitää katsoa. Melkein kyllä luulen että parkitkin palaa mutta tarkistetaan, jos noin olisi.
Olisi hyvä jos noin olisi, hieman olin huolestunut josko nuo sähköt alkaa sekoilla ja joku aamu on etuikkunat auki ja auto täynnä vettä :(
- Astra J 1.4 turbo -11
- Astra GTC Cosmo -05
- Vectra GTS 2.0 turbo -04
- Astra 2.2 Sport -00
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

driver kirjoitti: Kiitos, pitää katsoa. Melkein kyllä luulen että parkitkin palaa mutta tarkistetaan, jos noin olisi.
Olisi hyvä jos noin olisi, hieman olin huolestunut josko nuo sähköt alkaa sekoilla ja joku aamu on etuikkunat auki ja auto täynnä vettä :(
Onhan noita joskus ollut aamuisin auki. Sen "toiminnon" saa tietääkseni ohjelmoinnilla pois.